Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg ikke og det burde ikke du heller. Selv om du er litt homofob.

Homofob? Nei, det er jeg ikke. Men det er jo en serie for jenter. Kjenner heller ingen gutter som ser på Sex and The City, The Hills, Gilmore Girls etc.

 

Jeg har sett Sex and the city og de tre første sesongene av Gilmore Girls.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Når vi snakker om homofile, modig gjort av Matt Bomer å komme ut homofil på den måten han gjorde. Slutta med White Collar i nærheten av slutten til første sesongen, men jeg fikk en del respekt for fyren etter det.

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor vi skal bry oss om en skuespiller er homofil.

 

 

Eller noen andre, for den saks skyld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gled deg til Six Feet Under! Herlig serie, snart ferdig med den selv. Etter det blir det nok kanskje The Wire eller The Sopranos (kombinert med en komiserie i mellom for å kompensere for det jeg ser på som tungt å se gjennom) :)

 

edit: grammarz

 

hehe. SFU er ganske tung, ja, men veldig bra og tildels undervurdert er den. Jeg vil anbefale deg å gå på Sopranos før The Wire. Da sparer du det beste til slutt.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Gled deg til Six Feet Under! Herlig serie, snart ferdig med den selv. Etter det blir det nok kanskje The Wire eller The Sopranos (kombinert med en komiserie i mellom for å kompensere for det jeg ser på som tungt å se gjennom) :)

 

edit: grammarz

 

hehe. SFU er ganske tung, ja, men veldig bra og tildels undervurdert er den. Jeg vil anbefale deg å gå på Sopranos før The Wire. Da sparer du det beste til slutt.

 

Synes da ikke SFU var tung å se gjennom :) Vet ikke om jeg orker å starte på slike store serier heelt enda. Får se ferdig det jeg ikke har sett av Person of Interest og andre serier som kommer ut ukentlig. Også tenkte jeg å se Profit snart :)

Lenke til kommentar

Mer casting for piloter....

 

 

AnnaSophia Robb skal spille unge Sarah Jessica Parker i Sex And City-prequelen for CW. Haha. :!:

 

 

Breaking Bad-skurken Giancarlo Esposito som dukker opp på Community denne sesongen, samtidig som han er i Once Upon A Time har blitt castet til JJ Abrams og Eric Kripke-piloten, Revolution. Det er snakk om en betydelig birolle. Mye mer enn på Once Upon A Time.

 

The thriller is described as a high-octane action drama following a group of characters struggling to survive and reunite with loved ones in a world where all forms of energy have mysteriously ceased to exist.

Esposito will play Capt. Neville, a hard-as-steel military man with a genteel southern manner who may not always be what he seems.

 

Jon Favreau (Iron Man 1-2, Cowboys And Aliens) skal regissere piloten for NBC.

 

 

Janet Montgomery (hun med det nydelige blikket fra Entourage) har fått hovedrollen i CBS-piloten "Baby Big Shot". Hun er også kjent ifra sesong 2 av Human Target.

 

The project, from writer Dana Calvo, showrunner Kevin Falls, Sony TV and Julia Franz’s Fanfare, is a legal drama centered on Martina (Montgomery), a working-class woman who uses her street smarts to compete with her more polished colleagues at a top New York law firm. Baby Big Shot is a rare drama pilot with a 20something female lead this season that sparked competition among young actresses.

 

 

Lost sin Emile de Ravin er castet til et pilotprosjekt (såpedrama) for ABC sammen med Anthony LaPaglia. Hmm, ABC og såper. Never heard before.

 

 

Bill Pullman har en noe sentral rolle i piloten 1600 Penn for NBC.

Bill Pullman will be playing a U.S. President again, this time on the small screen. The Independence Day star has been tapped to play President Dale Gilchrist in the NBC comedy pilot 1600 Penn, co-created by Josh Gad, Jason Winer and Jon Lovett and directed by Winer. Produced by 20th TV, it is a dysfunctional family comedy where the out-of-control oldest son (Gad) returns home and becomes not only it’s biggest liability but also the glue holding everyone together. The twist is that this family resides in the White House. Like his character in blockbuster Independence Day, Pullman’s President Gilchrist has military background — he is a heroic ex-Marine. On the cast, Pullman, repped by ICM, joins Gad and just-cast Brittany Snow as the First Daughter.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...