Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for linken Heilage, skal se det slik :)

Det er faktisk ganske kjedelig fortsatt (kommet til 1x15), men jeg Er veldig fan av Amanda Tapping og så elsket jeg SGU. Så med surfing på sidelinjen så kommer jeg meg igjennom det. Fant Amanda sin twitpic side. What a goofball :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det er verdt det. :) Som jeg har sagt tidligere, så tar det seg kraftig opp allerede rundt sesong 2. Merker at når jeg har sett det på nytt, så hopper jeg bestandig over en del episoder i de tidligere sesongene, eller i det minste har dem på i bakgrunnen mens jeg browser eller gjør andre ting.

Skrevet (endret)

Saturday Night Live-vertene for desember 2011:

3. Desember - Steve Buchemi (musikalsk gjest: The Black Keys)

10. Desember - Katy Perry (musikalsk gjest: Robyn)

17. Desember - Jimmy Fallon (musikalsk gjest: Michael Bublé)

Ser veldig fram til Buchemi på showet, elsket denne sketsjen han var med i under opptreden hans i 1998.

http://www.youtube.com/watch?v=rHQT0hHIQVs

Og for de som liker det, så skal Katy Perry være vert. Her en hu fra SNL tidligere i år.

http://www.youtube.com/watch?v=A3VugzKOYng

Endret av Mahavishnu
Skrevet

Jeg så første episode av Into the Universe with Stephen Hawking i går. Har blitt litt interessert i relativitetsteorien og kvantefysikk i det siste :dontgetit:

Bra laget og utrolig fine bilder, men jeg savnet enda mer lærdom. Men fortsatt utrolig gøy og stilig hvordan de har spekulert i hvordan aliens kan se ut.

Noen som har tips til serier eller dokumentarer som er mer undervisende? Har sett Brian Cox sine.

Skrevet (endret)

Den minst spennende nye serien i høst, garantert. Baken til Poppy Montgomery er vel eneste noe i nærheten av grunn til å følge med på serien. Bortsett fra det, ikke noe selv med Kevin Rankin, Michael Gaston og Dylan Walsh som jeg har likt litt tidligere.

Piloten var generelt sett veldig kjedelig, og dette fulgte episode 2 med. Selv om Prime Suspect US er kansellert, så er det heller mye bedre bruk av tiden hvis du skal se et vanlig procedural-krimdrama.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Ser at TV2 starter med Homeland i morgen. Får vel begynne på denne serien :)

Og Mahavishnu;

Du spilte ikke tilfeldigvis AC: Revelations i dag? Tror jeg spilte en runde mot deg :p

Endret av Vertical^
Skrevet

Ser at TV2 starter med Homeland i morgen. Får vel begynne på denne serien :)

Og Mahavishnu;

Du spilte ikke tilfeldigvis AC: Revelations i dag? Tror jeg spilte en runde mot deg :p

Homeland i morra er episode 3.

Skrevet

Og Mahavishnu;

Hvis det var for noen få timer siden ja. Hvis før så var det noen av de andre jeg bor sammen med. :)

Skrevet

Putter dette i spoilertag for eventuelle følsomme sjeler, SG1 tom 2x12

Jeg har lyst å bli en Tok'ra!!

SG1 er nå offisielt fantastisk gøy :new_woot: Kunne bare ønske at Jolinar of Malkshur fikk leve!

• Liker 1
Skrevet

Putter dette i spoilertag for eventuelle følsomme sjeler, SG1 tom 2x12

Jeg har lyst å bli en Tok'ra!!

SG1 er nå offisielt fantastisk gøy :new_woot: Kunne bare ønske at Jolinar of Malkshur fikk leve!

Som vi alltid har sagt, SG-1 trenger litt tid til å vokse, men blir veldig solid når den har fått litt tid til å bygge seg opp. :)

Skrevet

Har fått begynt på Hell on Wheels, og liker den so far. The Swede var genial, og lurte ein stund på kor eg hadde sett Heyerdahl i seriesammenheng før... Det var jo sjølvsagt i Sanctuary, hårløs og litt færre rynker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...