Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Skrevet

Entourage.

Enig med Mr. Bacon over her. Cyph, du kan ikke uttale deg om The Wire etter 1 sesong. Se resten, den blir bare bedre og bedre. Jeg har ikke sett TP, men man skal ikke se bort ifra at du får deg en ny favorittserie om du ser ferdig Wire! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok Chuck Zito roper litt for høyt. Han har hatt en tendens til å "lyve".

Samme fyren som skrøyt om å ha slått ned Jean claude Van Damme på en bar, hos Howard Stern uten at det noen gang ble bekreftet. Alikevel skrøyt han om det når han var på Howard Stern i fjor en gang.

Skrevet

Styr unna det, og heller se de gode kvalitetseriene som kommer tilbake nå som True Blood, Rescue Me og Entourage!

Rescue Me starter igjen om akkurat 2 uker. Å Entourage om ca. 11 dager.

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle starte med Twin Peaks ikveld. Er det den orginale piloten eller den alternative internasjonale piloten man skal se?

edit: Helt enig Jørgen SG, sommeren er ikke den samme uten.

Endret av Jonas2k
Skrevet

Et interressant program for Simpsons-fans på Viasat 4 i kveld kl. 19.00:

The Simpsons: Celebrity Friends

Programmet hyller Simpsons 20-årsjubileum. Ricky Gervais er forteller og vi møter kjendiser som Simon Cowell og Hugh Hefner som har vært gjester på den populære serien. Vi får også vite hvilken stjerne som har takket nei til å være med på en episode.

:)

Skrevet

@aunmar: Det er ikke sommer uten Pacific Blue.

edit: Helt enig Jørgen SG, sommeren er ikke den samme uten.

Helt enig. Herlig serie. :p

Skrevet

Nettopp ferdig med ses 1 av HBO's Treme. Kvalitet, men kan bli litt mykje jazz i lengden... :p

Jeg syns ikke det ble plagsomt i det hele tatt, men det kan nok variere fra person til person :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...