Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Kan komme av at det ikke var en offisiell trailer, men en trailer/et show fra What the Buck Show som er et YouTube-show. Lær deg å finne the real deal :p

Gjest Slettet+9817324
Skrevet (endret)

Artig å mimre litt med Fleksnes på YT ;)

"Bare vi to"

"Rotbløyte"

"Fjernkontroll"

(den med Liv Ullman)

(Bresjnev episoden)

.........gode episoder det :)

Den campingvognepisoden vakke no særlig , den hvor Modern skulle gifte seg :/

Endret av Slettet+9817324
Skrevet
Kan komme av at det ikke var en offisiell trailer, men en trailer/et show fra What the Buck Show som er et YouTube-show. Lær deg å finne the real deal :p

Var vel ikke jeg som fant traileren heller da :}

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Var vel ikke jeg som fant traileren heller da :}

Var vel i grunn ikke deg heller svaret var rettet til med tanke på at du faktisk fant en ekte trailer/teaser :p

Skrevet
Noen som har sett "Glee"?

Så den vant globe for beste komedie.

Glee er helt fantastisk!

Men det kan kanskje være litt.. "jentete"..? Men det er en serie jeg blir skikkelig glad av. Og serien er faktisk veldig morsom.

Skrevet

Har nettopp sett første episode av Friday Night Lights. Er det like mye kristenpreik utover i serien? Kan se for meg at det kan bli et irriterende punkt for meg om det fortsetter i samme stil.

Skrevet
Noen som har sett "Glee"?

Så den vant globe for beste komedie.

Glee er helt fantastisk!

Men det kan kanskje være litt.. "jentete"..? Men det er en serie jeg blir skikkelig glad av. Og serien er faktisk veldig morsom.

hms, får ta å se første episoden.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

100 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Kan bli vel mye drama til tider, med bla kristen stuff. Men synes det er en god serie, spesielt football delen.

Regner med man ikke liker serien om man ikke liker amerikansk fotball i det hele tatt?

Skrevet
Noen her som har sett Jericho? Kan noen fortelle hvorfor denne geniale serien ble tatt av etter så kort tid?

Jeg og likte den serien veldig godt. Den ble vell tatt av en gang først og, men så kom den tilbake, for så å bli tatt av for godt. Synn egentlig.

Skrevet
Den ble som de fleste andre tatt av fordi for få folk i USA såg på serien.
Man kan kanskje se det sånn. Man kan også se det på den måten at serien ble de facto sabotert av CBS som satte den opp på samme tidspunkt som andre, svært populære serier.
Skrevet

Det er greit. Bakenforliggende årsaker til at få folk såg serien har eg ikke gått inn på. Serien var jo veldig god, og burde hatt sin livsrett. Men som du sier, ikke konkurransedyktig med allerede etablerte store og sterke serier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...