Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Dobbelsjekka med en kilde som er mer troverdig enn den forrige. Breaking Bad er tilbake 21 mars istede.

 

Vel, samme som The Pasific. Kvalitetserie, og unik i sitt slag egentlig. Har kanskje en av de beste bi-rolle skuespillerne i USA i dag ved siden av noen av skuespillerne i Lost, Mad Men og Damages. Aaron Paul ble nominert til Emmy for beste bi-rolle i drama sist. Hovedskuespillern vant Emmy forrige gang for sin rolle i serie. Framfor folk som Michael C. Hall(Dexter), Hugh Laurie(House) og Jon Hamm(Mad Men).

 

Flere skuespillere ber til og med produsentene om å bli med på serien, Philip Seymour Hoffman og Alec Baldwin er en av dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg trenger flere serier å følge med på!!

Har sett alle sesongene og episodene som har kommet hittil av 24, supenatural, dexter,

True Blood, Chuck, Fringe, Heroes...

 

Forslag til noen andre serier jeg kan begynne å se på?

 

Takk :)

The Wire, Lost, Sopranos, Oz

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg så første episode av Spartacus istad, det var rått med gigantiske bokstaver!
Var det? Har Ep 1 på PC-en, men har ikke giddet å se det. Frister lite.

 

Synes den var helt forferdelig jeg, var på mange måter lik 300.

Derfor jeg likte det veldig godt. Veldig fin blanding mellom Gladiator og 300, kanskje litt vel mye ble tatt fra 300, men det funka bra, og det er det viktigste. Den siste kampen var jo bare helt sinnsykt rå!

Lenke til kommentar

Ja, ikke bare er det en utrolig bra dokumentar i seg selv, men den er utrolig visuelt sett! Filmingen og kameraarbeidet kan til tider ta pusten fra en. Kan nesten ikke fatte hvordan de har fått noen av de klippene der på film, man skulle ikke trodd det var mulig. Har den dog bare på DVD, siden jeg fikk den for en hundrings av en venn, men jeg vil si at det er noe av det man virkelig burde ha på BD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...