DukeRichelieu Skrevet 5. september Skrevet 5. september (endret) Hvordan var The Mandalorian S2? Fikk plutselig lyst å se denne, men jeg har jo glemt absolutt alt av sesong 1. Husker bare noen kule kampsekvenser og 'baby' Yoda. Mulig man finner en recap. Eller skal jeg se Wednesday S2? Eller bare komme i gang med Yellowstone? Decisions, decisions... Endret 5. september av DukeRichelieu
Sjalottløk Skrevet 6. september Skrevet 6. september On 9/5/2025 at 12:46 AM, 0laf said: Ser fram til denne. Fikke sett ferdig siste episode av Dexter Resurrection. Synes sesongen var bra. Verdt å se tenker jeg for de som er skeptisk slik jeg var. Den er derimot ikke på nivå med sesong 4
Dubious Skrevet 6. september Skrevet 6. september Har begynt med Dexter, men den er langdryg og mye uinteressant fyll. Tok pause midt i episode 3.
Sjalottløk Skrevet 6. september Skrevet 6. september 3 minutes ago, Dubious said: Har begynt med Dexter, men den er langdryg og mye uinteressant fyll. Tok pause midt i episode 3. Det er litt tull der, men ikke så mye synes jeg. Fortsett å se, du har ikke kommet til handlingen
Sjørøver Skrevet 6. september Skrevet 6. september DukeRichelieu skrev (På 5.9.2025 den 14.00): Hvordan var The Mandalorian S2 Veldig god! Episode 2 er dryg. Dropp sesong 3. Hopp på Andor etterpå. 1
0laf Skrevet 6. september Skrevet 6. september Sjalottløk skrev (1 time siden): Fikke sett ferdig siste episode av Dexter Resurrection. Synes sesongen var bra. Synes denne var bra, noen av de tidligere spin-offs'a har ikke vært stort å skryte av, men her er flere av de opprinnelige skuespillerne tilbake i god Dexter-stil
DukeRichelieu Skrevet 7. september Skrevet 7. september Sjørøver skrev (18 timer siden): Veldig god! Episode 2 er dryg. Dropp sesong 3. Hopp på Andor etterpå. Da blir det å se sesong 2 etter hvert, men må nok finne meg en sesong oppsummering av sesong 1. Har i mellomtiden startet på Yellowstone, så blir nok opptatt med det fremover.
Nimrad Skrevet onsdag kl 08:16 Skrevet onsdag kl 08:16 Dubious skrev (På 6.9.2025 den 23.37): Har begynt med Dexter, men den er langdryg og mye uinteressant fyll. Tok pause midt i episode 3. Dexter, som i Dexter fra 2006?
Dubious Skrevet onsdag kl 10:25 Skrevet onsdag kl 10:25 Nimrad skrev (2 timer siden): Dexter, som i Dexter fra 2006? Den nye. Har sett alt av Dexter før Resurrection.
DukeRichelieu Skrevet torsdag kl 18:35 Skrevet torsdag kl 18:35 Ferdig med første sesong av Yellowstone. Solid serie, men er fortsatt der at jeg kunne gått videre i livet uten å se fortsettelsen. Men, har lyst å se videre og tror dette kan utvikle seg til noe bra. Mulig det blir nyeste episode av Alien: Earth i kveld. Den forrige var jo helt nydelig. Husker ikke om jeg sa det. 1
Dubious Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 0laf skrev (På 5.9.2025 den 1.34): Datt av når Gibbs forsvant ... men det er jo en ny serie med Dinozzo 😵 Begynte å se NCIS like etterpå, og personen som tok over for Gibbs er Gibbs FBI. Synes han passer veldig godt inn, og kan desverre ikke si at jeg savner Gibbs så mye.
Nimrad Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg ble sjokka over IMDb-scoren til Dexter Resurrection. Den er listet på 22. plass av tidenes beste serier. Ikke at det er en fasit, men den er betydelig bedre likt enn originalen(ikke til forveksling med dexter original sin). Er dere enige dere som har sett den? Jeg har spart opp hele sesongen før jeg begynte.
Reg2000 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 3 hours ago, Nimrad said: Jeg ble sjokka over IMDb-scoren til Dexter Resurrection. Den er listet på 22. plass av tidenes beste serier. Ikke at det er en fasit, men den er betydelig bedre likt enn originalen(ikke til forveksling med dexter original sin). Er dere enige dere som har sett den? Jeg har spart opp hele sesongen før jeg begynte. IMDB score på nye serier med en fanklubb gir sjelden mening. Serien er helt ok, men ikke spesielt fantastisk. 1
Nimrad Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Reg2000 skrev (15 minutter siden): IMDB score på nye serier med en fanklubb gir sjelden mening. Serien er helt ok, men ikke spesielt fantastisk. Jeg vet det, men det holder sjeldent gjennom en hel sesong. Og det justeres ned av IMDb for å ta høyde for akkurat det med nye serier. 9,2 i snitt ville gitt dem høyere rangering enn #22, men IMDb rangerer dem lavere pga historisk sett så daler serier etterhvert. Uansett, det er fortsatt LANGT over hva jeg ville forventet. De andre oppfølgingssesongene lå en helt karakter under i snitt.
DukeRichelieu Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Yellowstone føles litt som Sons of Anarchy. Motorsykler og bikere er byttet ut med hester og cowboyer. Meksikanere er byttet ut med indianere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå