Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Skrevet
Megaoctane skrev (På 4.8.2025 den 8.43):

The Bear for min del ga meg ingenting. Så to sesonger, og skjønner ikke hvorfor det er så mye hype rundt denne serien.

Smaken er som baken og vi trenger ikke alltid være enige. :) 

For min del er det en serie som skiller seg ut fra veldig mye annet som er veldig likt. Synes dialogen og karakterene er veldig troverdige og ekte. Er også opptatt av mat og restauranter, så det hjelper nok også. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sett ferdig Justified nå. Gikk ganske kjapt å blaste igjennom 6 sesonger. Ca 20 dager 😅

For en kanobra serie. Nesten litt trist at det er over. 

Skal absolutt sees på nytt i framtiden! 

Endret av Comma Chameleon
Skrevet (endret)
Comma Chameleon skrev (14 timer siden):

Sett ferdig Justified nå. Gikk ganske kjapt å blaste igjennom 6 sesonger. Ca 20 dager 😅

Du har sett "filmen" også? Husker ikke, men mener den var satt til Detroit. Er en kort serie..

Justified: City Primeval

Endret av Gouldfan
Skrevet
Comma Chameleon skrev (20 timer siden):

Kult! Må kanskje gi den en ny sjanse. Jeg falt av lasset midtveis i sesong 2, tror jeg det var.

Skrevet (endret)

Jeg sjekket ut Alien Earth på Disney+.

Ekkelt hvor mye de la på å få vibbene til den første Alien filmen.

Ekkelt på en bra måte tror jeg, har sett litt og det jeg har sett får tommelen opp. Lyd og bilde bra også.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Gouldfan skrev (1 time siden):

Ekkelt på en bra måte tror jeg, har sett litt og det jeg har sett får tommelen opp. Lyd og bilde bra også.

Høres lovende ut!  Gledes på å sette det på her og ganske snart. 👍

Edit* Første episode ferdig, mye enig med Gouldfan her. Episode 2 imorgen, me like!

Endret av Duriello
  • Liker 1
Skrevet
Gouldfan skrev (5 timer siden):

Ja det gledes at den ser ut til å være svært godt motatt så langt! Gleder meg til å få tatt fatt på denne i neste uke!

Skrevet
Gouldfan skrev (12 timer siden):

Den forrige filmen (som kom i jor sommer) la seg vel på noe av de samme vibbene, men jeg synes det er bra de prøver å gå tilbake til røttene. De to første filmene var bra, men så har det dalt nedover derfra. Jeg gleder meg til å se denne serien.

• Liker 1
Skrevet (endret)
ilpostino skrev (47 minutter siden):

Den forrige filmen (som kom i jor sommer) la seg vel på noe av de samme vibbene, men jeg synes det er bra de prøver å gå tilbake til røttene. De to første filmene var bra, men så har det dalt nedover derfra. Jeg gleder meg til å se denne serien.

Var veldig 70ish vibber på romskipet som bygde på første filmens miljø.

Jeg likte både de to første og 3.

Også likte jeg Romulus, Promotheus og Covenant likte jeg også..

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Skrevet
Gouldfan skrev (21 timer siden):

Kult. Takk for tipset! Skal sjekke den ut i kveld da jeg tilfeldigvis har Disney + om dagen. :) 

Elsker en god science fiction, men ikke alltid det treffer for min del. Ble aldri helt revet med av The Expanse - som jeg vet mange her i tråden har satt høyt.

Skrevet (endret)
DukeRichelieu skrev (1 time siden):

Kult. Takk for tipset! Skal sjekke den ut i kveld da jeg tilfeldigvis har Disney + om dagen. :) 

Elsker en god science fiction, men ikke alltid det treffer for min del. Ble aldri helt revet med av The Expanse - som jeg vet mange her i tråden har satt høyt.

Alien Earth virker mer dyster og langsom med film musikk, litt som noen av filmene...

The Expanse er for meg sci-fi versjon av game of Thrones med allianser osv.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Skrevet
Gouldfan skrev (23 timer siden):

Alien Earth virker mer dyster og langsom med film musikk, litt som noen av filmene...

The Expanse er for meg sci-fi versjon av game of Thrones med allianser osv.

Så første episode av Alien Earth i går. Synes det virker veldig lovende. :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser Chosen på Netflix for tiden, finnes også gratis på Chosen appen..

Det er en dramatisk serie om Jesus liv, som også dypdykker ned i historien til alle disiplene og hvordan han møtte dem.

Kanskje mer relevant for de som tror, men veldig dramatisk og spennende, selvom de fleste vet hvordan det går.

Skrevet
41 minutes ago, Comma Chameleon said:

Twisted Metal sesong to leverer foreløpig! Herlig med serier som ikke tar seg for seriøst. Tullete og morsomt 

Ser på det samme. Sesong 2 er jo enda mer tullete og absurd en sesong 1. Er virkelig hekta. Men er jo også en som er fan av spillene. 

Skrevet
On 8/15/2025 at 9:55 PM, DukeRichelieu said:

Så første episode av Alien Earth i går. Synes det virker veldig lovende. :) 

Var noen som kalte det for en slags Teenage Soapdrama with aliens? Fikk litt avsmak etter å lese dette. Men skal prøve meg på en episode. Er vel bare kommet et par.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...