Gå til innhold

Dummeste pc spørsmål du har fått?


johna

Anbefalte innlegg

jeg satt på lan her en dag. så fikk han jeg var på besøk med besøk..så slo jeg av morrowind og skulle til og koble til internetten..men jeg satt ganske innesperret så jeg spurte han som kom på besøk ville sette inni internett ledningen..så tok han opp ledningen til headsettet som jeg hadde på meg og spurte: er det denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ringte til telenor, hadde problemer med Internettet.

 

hun spurte om vi hadde noen andre bokser en ADSl modemet. Eg sa vi hadde en slik IP telefoni boks. Så sa hun dra ut alt og sett det i når eg sier i fra...lol    da brøyt jo seff linja :p

6772300[/snapback]

 

Btw, da jeg leste om modem tenkte jeg på noe tideligere i tråden. Det sto i en mail fra Bluecom at jeg burde prøve å teste uten modem. 6104525[/snapback]

 

------

 

- Har du Mac?

- Nei, jeg har Linux.

 

Dette kom fram på skolen i dag. Var jeg som svarte da. Ubuntu 5.10 sto og kjørte i fullscreen på min virtuelle pc.

 

Så kom neste fra en annen:

- Jeg har hørt at Lunux er gratis. Er det det?

- Ja.

Lenke til kommentar
Okey, jeg vet ikke hvorfor, men når jeg åpner denne tråden, det skjer ikke i noen andre tråder, og det skjer hver gang, åpner OE seg  :hmm:

Outlook Express altså. :no:

 

EDIT: Og den vil sende epost til en som heter tissetass  :mad:

6778700[/snapback]

 

hahahah lol, det samme skjedde meg nå nettopp også. Måtte nesten le litt da :D

Lenke til kommentar

Hylende morsomt dette her.

 

Satt sammen med min bror og så på nyhetene for et par år siden. Der var det en stortingsrepresentant som uttalte noe sånt som: "Har lastet ned dette internettet og det er ikke mye å samle på....!" Bruttern repliserer kjapt: "Skulle gjerne sett den harddisken!".

 

Kanskje han hadde DVD-brenner i tillegg?

 

LOL

Lenke til kommentar
Bredbåndtelefoni er vist kompliserte greier.

 

Skulle ut til en kunde å installere et sådan adapter, før jeg reiste ut så ringte jeg kunde for å sjekke om han hadde motatt adapter, joda han hadde alt som trengtes. Da jeg kommer ut til kunden, så viser det seg at han har en god gammel analog linje med et 56k modem. Jeg forklarter at han må ha bredbånd for å kunne benytte seg av bredbåndstelefoni. Han blir temmelig overrasket og etterhvert forbannet på selgeren som hadde solgt ham dette, uten å opplyse om at han faktisk trengte bredbånd...  :roll:

6629947[/snapback]

 

Noe senere var hos en annen kunde å skulle installere bredbåndstelefoni.

Denne gangen passer jeg på å spørre om kunden faktisk har bredbånd før jeg reiser ut.

 

Det startet med at jeg spurte om hvor modemet var, modem? fikk jeg til svar, så spurte jeg om dem hadde ISDN og hvor den boksen var, nei det var han ikke sikker på. Hvor er pc'en da spurte jeg, det viste han. Han tar meg med opp i andre etasje, gjennom en gang og inn i et rom, her står den sa han, og peker på TV med DVD spiller... Dette kommer til å bli et laaangt kundebesøk tenkte jeg :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...