Gå til innhold

Dummeste pc spørsmål du har fått?


johna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker for 1 år siden da en kamerat av meg hadde fått seg ny data (bygd av en kamerat av han). Så sa han (da dataen var av) at han måtte finne CDen til hovedkortet fordi den trengte et vær-program. "HÆÆÆÆ?!" tenkte jeg da, og han begynte å lete etter CDen.

 

Etter noen dager hadde han fortsatt ikke funnet den. Likevel slo han på dataen for å vise meg vær-greiene. Som vanlig kom boot-skjermen i BIOSen. "Se der" sa han og pekte på hardware-monitoren som overvåker CPU-tempratur! :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hentet fra en annen tråd:

Hei folkens!

 

 

Diskuterte litt mobil med en kompis her om dagen, og han mente at hvor fullere mobilen var med ting og tang hvor mer veier den, jeg protesterte og klarte nesten ikke å holde latteren tilbake  :!:

Han kunne banne på at han visste dette og han var blodig seriøs også. So...

 

 

Wtf? Synspunkter?

 

 

 

 

 

 

mvh.

6915613[/snapback]

-----------

Sjekk denne tråden! :lol:

Lenke til kommentar
Vi hadde en fremvising på projektor på skolenfor noen dager siden. Plutselig så virket den ikke. Da foreslo jeg som en spøk til læreren at lyset i taket kanskje måtte være av for at den skulle fungere. Gjett hvem som trodde på det... :p

6929404[/snapback]

På datarommet på skolen vår må lyset være på for at prosjektoren skal virke. En eller annen gluping har satt prosjektoren i kontakten til lampene, så når man skrur av lyset når man skal bruke prosjektoren, slår den seg av. :p

Lenke til kommentar

Morsom tråd dette gitt..

 

Husker jeg var hos noen venner av familien til en kompis av meg. Jeg sa jeg kunne bygge dataen for dem, hvis de ville det. De så på meg som om jeg klarte å bygge noe helt fantastisk noe. Uansett, veldig gøy når folk får reaksjonen når jeg sier jeg kan bygge en data.

Mange som tror man trenger überskills for det :o

 

er vel også mange som har hørt at dataen ikke kommer inn i windows fordi en floppy står i. så tror jo selvfølgelig (i dette tilfellet en foreldre) han/hun at dataen er fucked

Lenke til kommentar

Ny opplevelse:

 

Bygget en Conroe maskin til en kompis her om dagen. Som vi hadde litt problemer med å få i gang. Fant til slutt ut at jeg hadde glemt å legge inn s-ATA drivere..

 

Noen kompiser av oss, som vet _alt_ om PC (liksom...) dreiv da og mobba oss..

 

"Jaggu har dere driti dere ut a! Kjøpt Mac-deler. Noen av dobbeltkjerne-CPU'ene til Intel er bare til Mac! n00bs!"

 

Haha, jeg må le! Stakkars forvirra sjeler!

Lenke til kommentar
Morsom tråd dette gitt..

 

Husker jeg var hos noen venner av familien til en kompis av meg. Jeg sa jeg kunne bygge dataen for dem, hvis de ville det. De så på meg som om jeg klarte å bygge noe helt fantastisk noe. Uansett, veldig gøy når folk får reaksjonen når jeg sier jeg kan bygge en data.

Mange som tror man trenger überskills for det :o

 

er vel også mange som har hørt at dataen ikke kommer inn i windows fordi en floppy står i. så tror jo selvfølgelig (i dette tilfellet en foreldre) han/hun at dataen er fucked

6933003[/snapback]

Folk tror at det vil si at du kjøper en haug med transistorer, kondensatorer, dioder, motstander og andre duppeditter, for så å lage alle komponentene, vet du. :p

 

Har opplevd det samme selv. :wee:

 

 

_Ferrari_: Haha :!:

 

Men kan være rimelig irriterende, ja... :hrm:

Lenke til kommentar
_Ferrari_:

 

ÅÅÅÅ, blir så irritert over sånne mennesker! Tror de kan data, så sitter de og snakker om noe de ikke skjønner selv en gang bare for å irritere!! :realmad:

6933945[/snapback]

 

Å, jeg veit.. De veit jo helt sikkert ikke hva en dobbeltkjerne er en gang.. For alt jeg vet, kan det de tror at det er CPU'en man lagrer filler på..

 

Og de sier helt sikker: 1,8 Ghz?! Haha, jeg har 3,8 jeg! Du suger!

Lenke til kommentar

Her er noe jeg vil tro er en ganske god beskrivelse av hva som er forskjellen på en "n00b", en "wannabe nerd" og en nerd:

 

 

En person sier at han har en prossessor på 2 Ghz.

 

En n00b vil svare: "Hæ?? Sier meg ikke noe!" :dontgetit:

 

En wannabe-nerd vil svare: "Haha, for en dårlig prosessor!" :!:

 

En nerd vil svare: "Hæ?? Sier meg ikke noe!" :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...