Sandrock Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Vanguard er som kjent på markedet, og jeg synes det er veldig morsomt til nå. Har erfaring fra WoW, EQ 1/2, Lineage 1/2, AO osv.. og fram til nå er det vel kun VG som har kommet i nærheten av å tilfredstille meg like mye som AO. (AO er min største favoritt, men bare å innse at der er dødt) Uansett.. back to topic. Hvor mange her er det som egentli spiller / har interesse av å begynne å spille vanguard? Tenkte på en Norsk guild på uansett server (PvE, PvP, RP). Er med på hvilken som helst. Navn på guild, faction osv er jeg ikke så opptatt av, men det hadde vært morsomt med helnorsk eller skandinavisk guild. Kom gjerne med feedback/ideer
orjanos3.16 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Er altid gøy med norsk/skandinavisk guild så er interesert i det jeg. Spiller på Gelania nå, da dette er den eneste EU PVE server for øyeblikket, med en lvl 15 Bard.
empatiy Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Tenkte jeg skulle satse på dette fram mot lanseringen av aoc. prøvde litt wow for litt siden igjen, men var snar med å trykke exit. Venter bare på internett nå, har ventet i 4 uker på fordømte Ventelo. edit: Hørt at spillet går ut på ekstremt mye grinding..? Endret 14. februar 2007 av empatiy
Sandrock Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Jeg er også på Gelenia.. men har bare en lvl 7 ranger. Er litt interesert i å ta en titt på Team PvP da... tror det kan bli litt rart med bare PvE i lengden, og at de "onde" og "gode" er på samme lag... men så har jo spillet så sykt mye innhold at der er kanskje ikke noe problem
orjanos3.16 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Spillet har utrolig mye innhold ( så langt, er bare lvl 15, men er ikke noe som skulle tilsi at dette innholdet forsvinner på høyere lvl), så hvis noen grinder i Vanguard må de enten like dette, eller ikke kunne lese. Spillet har minst like mye quests som WoW, et genialt, men forholdsvis komplisert crafting system sammenlignet med andre MMOs i tillegg til morsom og nyskapende harvesting. Man kan feks harveste i grupper, noe som gjør at man får mye mer ut av en ressurs. Vanguard har også noe som heter diplomacy, men dette har jeg bare testet ut litt ennå. Dette er så vidt jeg har skjønt en måte å få faction på i de forskjellige grupperingene i verdenen ved bruk av ord, istedet for kamp. Spillet har også gigantiske dungeons som det kan ta 4 til 5 timer og gå igjennom, og er helt fritt for instances. Endret 14. februar 2007 av orjanos3.16
Rookie_NO Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Og at det er fritt for instances er en GOD ting?
LarZen Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Var i beta og likte dette spillet...BC innfridde ikke så jeg kommer nok til å joine Vanguard straks. Kommer tilbake med nick senere! Edit: Da var det bestilt! :D Endret 15. februar 2007 av _LarZen_
orjanos3.16 Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Og at det er fritt for instances er en GOD ting? 7947229[/snapback] Jepp. Var på tide det kom et MMO uten instancer. Selv om jeg må si at måten de har blandet instancer og dungeons på i EQ2 fungerere ypperlig, er det deilig med et "skikkelig" MMO. Jeg, og mange med meg, mener at så fort man beveger seg inn i en instance, så beveger man seg ut av den massive spillverdenen. Tross alt, fem eller seks personer i en spillverden kan vel ikke kalles massiv?
Koopa Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Spiller på Gelenia selv Har ikke kommet så langt ennå, lvl 9 wood elf bard.
Desdichado Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg spiller på Florendyl (RP server), men der er det vel ikke så mange herfra at det kunne vært en ide med guild der. Desverre.
Sandrock Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 Noen som vet om det vil komme en RP PvP server ? RP PvE er litt begrensende synes nå jeg. Hvis jeg vil RP-e en slem før med en kompulsiv trang til å drepe andre players, så kan jeg ikke det
LarZen Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Da har jeg såvitt fått startet...er på Gelania realmen og heter Levathian og spiller som Cleric.
Koopa Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hva er forskjellen på Team PVP og vanlige PVP servere egentlig?
Bjonski Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Noen som kan gi meg litt info om Vanguard? -Hva koster det i mnd? -Finnes det gamecard for oss uten kredittkort? -Finnes det en side med screenshots ogsånt? (fant ikke noe på VG sine sider) -Hva går det ut på?
BearThor Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Er på Galanian serveren eller hva den nå het.. Heter Logana.. Leter etter norske folk
J@cob Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Noen som kan gi meg litt info om Vanguard?-Hva koster det i mnd? -Finnes det gamecard for oss uten kredittkort? -Finnes det en side med screenshots ogsånt? (fant ikke noe på VG sine sider) -Hva går det ut på? 8023272[/snapback] Jeg er lizm en slik side du kan sjekke ut'n stuff, lolz! Her finner du masse goddis info!1!!1
Bob Sacamano Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jacob, jeg fant ingenting om pris... Så jeg spør: -Hva koster det i mnd? -Finnes det gamecard for oss uten kredittkort? -Hva er hjemmesiden? -Er det sant at spillet er en WoW kopi?
LarZen Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jacob, jeg fant ingenting om pris...Så jeg spør: -Hva koster det i mnd? -Finnes det gamecard for oss uten kredittkort? -Hva er hjemmesiden? -Er det sant at spillet er en WoW kopi? 8086031[/snapback] -Ca 100kr i mnd -Når jeg registrerte meg så var det et valg å betale med gamecard, kontakt evnt Spider man eller Game som det nå heter for å sjekke om det er mulig her i Norge. -http://www.joinvanguard.com/ men har hatt endel problemer med å få opp siden... -Det vel mere en "kopi" av Everquest da det er endel av det teamet som er med på dette spillet. Og si at et mmorpg spill kopierer en annen er egentlig bare tull da alle gjør dette...
Jaga Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 (endret) Dark elf Monk lvl 14 gelenia name Ustramo Endret 19. mars 2007 av Jaga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå