Gå til innhold

LOST sesong 3 - TV Norge *ingen spoilere*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal se ukas episode i kveld på TVNorge, men må si at jeg synes LOST begynner å bli mer og mer overnaturlig og merkelig med tiden, det er ikke noe nytt og spennende som overrasker og skremmer slik det var i sesong 1 og delvis i sesong 2. Nå er det bare bunnløse problemer som hovedpersonene i LOST har kommet seg opp i, og de ''skumle'' andre folkene er vitenskapsfolk fra et eller annet mislykka prosjekt som er stranda på øya de også?

 

Må si LOST begynner å miste sjarmen i en rasende fart nå for tiden.

Lenke til kommentar
Om vi snart begynner å få svar på hva som skjer skal jeg ikke klage mer. ^^

7908172[/snapback]

Hehe noen svar hadde gjort seg ja, men det er jo fortsatt ulidelig spennende :p

 

Har vært syk de siste dagene og sett igjennom sesong 1, skal begynne på sesong 2 i kveld/natt eller i morgen tidlig, gøy med litt oppfriskninger av den gode gamle spenningen :thumbup:

Lenke til kommentar
har et lite spørsmål, mener å huske at forfatterne har sagt

"alt har en naturlig forklaring"

 

men ser svært skeptisk til dette etter dagens episode gitt. Samt de har en masse annet å forklare også :p;)

7945217[/snapback]

 

En misforståelse som har dukket opp gang på gang på gang. Vet ikke hvor mange som har spurt om dette.

De har ikke sagt at alt skal ha en logisk/realistisk forklaring, som mange ser ut til å ha trodd de har ment.

Ting kan godt ha en naturlig forklaring, selv om den ikke er så veldig realistisk i forhold til den verden vi lever i.

Ta Star Wars-universet for eksempel; ting som skjer der kan ha naturlige forklaringer altså i den forstand at det er en forklaring for alt som skjer, selv om vi jo alle vet at det som skjer i Star Wars er science fiction, og ikke Schrødingers Katt.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Hadde vært morsomt om vi fikk se hva som skjer/skjedde med Michael og Walt synes jeg. Hvis de kommer seg tilbake til sivilisasjonen tyder det jo på at det skal gå ann å finne fram til øya for andre også.

7963696[/snapback]

 

(Spoileren har ikke noe med USA-sendingene å gjøre.)

 

Det er jo en kjent sak at Michael og Walt ikke vil ha sentrale roller denne sesongen. Det er faktisk ikke sikkert de skal være med i det hele tatt. Dette har også fått mange til å bekymre seg for at de er skrevet ut av serien og at vi aldri får vite hva som skjedde videre med dem. Men produsentene av Lost har visstnok sagt at historien til Michael og Walt ikke er avsluttet. Det kan altså fortsatt være et håp om å få se dem igjen. Jeg syns det ville vært teit å bare la dem forsvinne fra serien sånn, etter alt som ble bygd opp rundt Walt om at han hadde spesielle evner osv.

 

 

Men en ting jeg syns er dumt, er at ingen har spurt etter dem heller. Når Hurley kom tilbake til strand-gjengen (Locke & Co) så fortalte han dem jo om at Jack, Kate & Sawyer var tatt til fange av the others. Men jeg kan ikke huske at han fortalte dem om hva som skjedde med Michael og Walt. Og ingen av de andre har spurt om det heller. :hmm:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg synes også det blir litt vel dumt om de bare skal forsvinne helt, greit at de ikke er sentrale, men vi må jo få vite hva som skjer med de. Om de kommer seg tilbake til sivilisasjonen tyder jo alt på at det skal gå ann å finne øya, om de tør å si i fra er en annen sak...

Lenke til kommentar
Det hele ender med at Dr. Jack våkner opp når flyet hans lander i LA, og at han begraver faren sin :cool:

7947803[/snapback]

 

Det skjer ikke. Det har flere ganger blitt tilbakevist fra folkene bak Lost at serien ikke er noens drøm.

 

...

 

Men en ting jeg syns er dumt, er at ingen har spurt etter dem heller. Når Hurley kom tilbake til strand-gjengen (Locke & Co) så fortalte han dem jo om at Jack, Kate & Sawyer var tatt til fange av the others. Men jeg kan ikke huske at han fortalte dem om hva som skjedde med Michael og Walt. Og ingen av de andre har spurt om det heller.  :hmm:

7964547[/snapback]

 

Enig med deg på den - litt underlig... :hmm:

Lenke til kommentar
Det hele ender med at Dr. Jack våkner opp når flyet hans lander i LA, og at han begraver faren sin :cool:

7947803[/snapback]

Den avsluttningen fungerer jo ikke en gang på norsk stilene mine, ser ingen grunn til at det skal virke noe bedre på en av verdens største TV serier :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...