Gå til innhold

Hvor hardt suger du i matte?


Jigsaw V

Anbefalte innlegg

Hei, topic sier for det meste alt.

 

Hvor hardt suger du i matte? Jeg kan si at viss jeg var gay så hadde nok ikke kundene mine engang tatt seg betalt..

(

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tok du den? TATT seg betalt. Heh.. Ble en leif, men en artig leif. Dermed får den være..
)

 

Hva er dine tabber med matte?

 

Jeg kan si at jeg har problemer med og feks plusse 32+74.

Gi feil antall mynter til ekspeditøren når man har en masse enkroninger og skal betale feks noe som koster 17 kroner...

 

Ellers så tar jeg 3MX der jeg suger som juling...

Greier ikke det grunnlegende, som og snu på formler (slike småting)..

 

hanging0001.jpg

Cyanide & Happiness @ Explosm.net

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt selvbildeboosting er vel ikke å forakte, selv så suger jeg i å sjekke opp damer. Ikke mye flink der nei, huff :p

 

edit: wow, litt for trøtt til å se at det var spesielt for matte, vel spiller ingen trille, vel, jeg er tømrer, jeg kan pluss minus gange og dele. trenger ikke mer

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar

Takk. Glad at topic ikke ble missforstått..

 

Jeg skulle egentlig sitte med 3MX boka i fanget nå, men jeg lagde denne tråden og skrev noe om hvordan jeg tørker meg bak...

Spennende.

 

Jada. sånn går nu dagan.

 

Må nok skjerpe meg med matten..

 

Tja. Har 4 universitetsfag i matematikk. Bommer ofte på pluss og minus.

7903103[/snapback]

 

Hva heter den matten igjen?

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

Fikk en skikkelig trøkk på min egen stolthet da jeg måtte bytte til Praktisk matte etter jul. Det går visst ikke å få gode karakterer i matte uten å gjøre lekser. (Jo da i P går det fint ^^)

 

Bare for å nevne det, matten blir mye vanskligere på VGS enn på Uskolen, jeg fikk skjokk :ermm:

Endret av Supremacy
Lenke til kommentar
Fikk et skikkelig trøkk på min egen stolthet da jeg måtte bytte til Praktisk matte etter jul. Det går visst ikke å få gode karakterer i matte uten å gjøre lekser. (Jo da i P går det fint ^^)

7903327[/snapback]

 

Ja. Har aldri vært vandt med og jobbe med leksene..

 

Alltid fått 4-5 og slikt...

 

Da jeg begynte på Almenfaglig Påbygging så begynte karakteren og dale ned etter jula...

 

Da jeg tok 1X og 2MX samme året (i fjor (allmenfalig påbygging)) så fikk jeg alltid 6 eller 5 i 1X på prøvene...

Men i 2MX fikk jeg alltid 2... Men etter jul så begynte jeg og få 3'ere på 2MX prøvene..

 

Jeg stryker som juling på 3MX, skal skjerpe meg nå, overlever jeg så holder det med karakter 2.. Men ser jeg at jeg stryker så slutter jeg...

 

Og jeg tar bare 3MX i år... Og har hatt jobb etter jul. og sovet på hverdagene i høst...

Lenke til kommentar

På mitt beste kan jeg få en 5'er, eller til og med en 6'er, om jeg virkelig JOBBER. På mitt verste blir det fort en 1'er. :!: Men vanligvis ligger jeg på en 3'er. Er veldig ustabil. Det er ting jeg forstår kjempelett og ikke har noen problemer med, mens det er andre ting jeg kan lese og lese og pugge og øve på, men som jeg aldri skjønner noe av.

Lenke til kommentar

Først av alt: Kan noen _vennligst_ bytte emnefeltet? :p

 

I matte er det veldig opp og ned : [ Jeg har nå Matte 3 på NTNU, men jeg ble seneste i går overrasket over at 1*15 = 15 etter å ha tastet det inn på kalkulatoren. Midtsemesterprøven i Matte 1 ga meg alt riktig og det samme med midtsemesterprøven i Diskret Matematikk (ikke hørt om noen andre med alt riktig der). Eksamen i Matte 1 ga meg en E (som er umulig pga toppscore til midtsemester, klage innlevert :p), mens eksamen i Diskret Matte ga meg en A.

Lenke til kommentar
Jeg er skikkelig dårlig i matte, husker på en eksamen så fikk jeg en 2'er.. Men pga jeg fikk 2'er så ga pappa meg en 19" LCD skjerm, "det er jo bedre enn å stryke" sa han, hehe

7904012[/snapback]

Bortskjemte lille unge : [

Få en 19" for å såvidt berge skinnet. Hadde du jobba hardt med faget hadde nok karakterene lett forbedret seg.

Lenke til kommentar
haha

Jeg suger akkurat passe  :p

7903730[/snapback]

 

Haha. Innlegget ditt mistet nettopp meningen. :tease:

 

-

 

Emnetittel er endret til noe litt mer passende. Jeg flytter samtidig tråden over under Jobb og utdanning.

 

Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke andre steder på forumet.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Skal ta MX-matte på videregående neste år. Kan komme tilbake med oppdatering på hvordan det går.

 

Heter ikke MX og MZ lengre. Heter Teoretisk, og Praktisk, just as you know, Praktisk er ikke slik som det høres ut som. De er ikke ute å tell biler osv... Skjønner ikke hvorfor de kaller det praktisk... Ikke noe logikk i det...

 

5er i matte! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...