Gå til innhold

Hvor hardt suger du i matte?


Jigsaw V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forige termin fikk jeg 2, jobbet ræva av meg, bestandig hatt 5. Læreren vi hadde var rettt og slett... Ræva.

Bytta matte klasse, jobber bare enda hardere nå. Bare fått seksere, gjett om jeg skal slenge den opp i trynet til den gamle matte læreren :p

Vist han enda er lærer på skolen her på slutten av året, klassen spurte om jeg ville hjelpe de å få en ny lærer, alle er missfornøyd med han. Han er faktisk ganske pissur på meg etter han har vært i samtaler med både fylkeskommunen og rektor ^^

Lenke til kommentar

Aldri likt matte, aldri vært veldig flink. Men lur som jeg var gikk jeg elektro og elektronikk og da er det jo en del matte:D Klarte det merkelig nok. Men her en dag fikk jeg et lurt øyeblikk og skulle ta 2 mx og 3 mx på almennfag påbygg. Jauda, 1 mx hadde jeg 3 på så jeg følte ikke akkurat at jeg skulle forbedre noe. 2mx ble ferdig før jul og den ble det 4 på. Åssen i svarte kan en gå oppover i karakter da det blir vanskeligere?

Men men, 3 mx vil nå gå til helvette :!:

 

 

DennisV: Om alle stryker kan dere på grunnlag av at lærern gjør for dårlig arbeid få ny lærer eller bestått. Har hørt om noen som stod i et fag fordi lærern hadde gitt fan og nesten aldri var tilstede.

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Matte er jeg faktisk ganske flink i. :wee:

 

Skal ta MX-matte på videregående neste år. Kan komme tilbake med oppdatering på hvordan det går.

7903307[/snapback]

 

Vegard, jeg har en bror som sliter med matten. Jeg grubler på hva det er som avgjør det hele. Si meg, var du alltid glad i tall? Var du god i matte fra 1. klasse?

Har foreldrene dine stimulert din matteinteresse?

 

Hilsen Johannnne

Lenke til kommentar
jeg SUGER hardt og har dysleksi... jeg fikk 1 i matte :p  og hele 2 poegn på hele tentamen :whistle:  kan noen slå meg der hehe :tease:

7907078[/snapback]

 

 

Kanskje du har dyskalkeli :hmm:

Har vært litt priv. lærer i matte, og møtte en med dyskalkeli. For han svømte tall og tegn/bokstaver om hverandre. F. eks. var likninger og algebra umulig å skille...

 

Stå på

 

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...