Gå til innhold

Hvor hardt suger du i matte?


Jigsaw V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor hardt jeg suger i matte? Hvor hardt jeg suger matten må det vel være?!

 

Ligger an til 6 i standpunkt i år, også. Går 2MX.

 

Forresten så har mattelereren min sagt at om jeg klarer å omforme en viss formel (har ikke noe med pensum å gjøre), så skal jeg få 6 i standpunkt uansett hva jeg finner på utover våren :hmm: Får se om jeg ikke må prøve å sette meg litt inn i det snart da :green:

Lenke til kommentar

.................Jul ...............Våren

1MX......... 6................. 5

2MX......... 4................. 4

3MX......... 3................. 3

Eksamen 2MX: 3

Mitt mattenivå sank mens fraværet steg. Føler at videregående ble litt lite underholdende. Vanskelig å motivere seg til å gjøre en innsats.

Mange som slet med det samme?

Endret av nepse86
Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvordan du kan jukse på en tentamen i matte?

7920275[/snapback]

Det må du bare spørre om ...

 

Gjorde halve prøven, fikk prøven igjen med karakteren 1+ to uker etterpå, så spurte jeg læreren "Hvor er resten av prøven min? Jeg leverte da et ark til". Læreren lette, men fant ingenting og til slutt sa han bare "Ok da, 2-".

 

Kan vel kanskje ikke kalles juksing, men det reddet meg i hvert fall fra å stryke i matte. :ermm:

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvordan du kan jukse på en tentamen i matte?

7920275[/snapback]

Det er da ingen sak.

En kamerat og jeg avtalte at vi skulle jukse. Jeg gjorde ferdig min tentamen ganske kjapt, for å så skrive en oppgave til. Jeg la oppgaven i vinduskarmen og skubbet den bakover med albuen. Gjorde alt bortsett fra en oppgave for han. Det endte med en 6'er til meg og en 5'er til han.

 

Edit: var juletentamen i 1x, 1m, 1mx eller hva nå enn det heter.

Endret av EDB
Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvordan du kan jukse på en tentamen i matte?

7920275[/snapback]

 

Jeg har en "secred" som ikke må komme utfor disse veggene oss Diskusjon.no...

 

Tips:

Jeg har en gang gjemt notatblokka bak speilet på dasset, slår ann vis det er enkeltbåser med speil, dessuten så går det jo ann og gjemme i søppelbøtta, bak posen... Dette er tips

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvordan du kan jukse på en tentamen i matte?

7920275[/snapback]

Det må du bare spørre om ...

 

Gjorde halve prøven, fikk prøven igjen med karakteren 1+ to uker etterpå, så spurte jeg læreren "Hvor er resten av prøven min? Jeg leverte da et ark til". Læreren lette, men fant ingenting og til slutt sa han bare "Ok da, 2-".

 

Kan vel kanskje ikke kalles juksing, men det reddet meg i hvert fall fra å stryke i matte. :ermm:

7923529[/snapback]

 

Fikk du 2 minus? Er ikke det stryk da?

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvordan du kan jukse på en tentamen i matte?

7920275[/snapback]

Det må du bare spørre om ...

 

Gjorde halve prøven, fikk prøven igjen med karakteren 1+ to uker etterpå, så spurte jeg læreren "Hvor er resten av prøven min? Jeg leverte da et ark til". Læreren lette, men fant ingenting og til slutt sa han bare "Ok da, 2-".

 

Kan vel kanskje ikke kalles juksing, men det reddet meg i hvert fall fra å stryke i matte. :ermm:

7923529[/snapback]

 

Fikk du 2 minus? Er ikke det stryk da?

7930982[/snapback]

 

Nei 1 er stryk, 2 er nesten stryk :tease:

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvordan du kan jukse på en tentamen i matte?

7920275[/snapback]

Det er da ingen sak.

En kamerat og jeg avtalte at vi skulle jukse. Jeg gjorde ferdig min tentamen ganske kjapt, for å så skrive en oppgave til. Jeg la oppgaven i vinduskarmen og skubbet den bakover med albuen. Gjorde alt bortsett fra en oppgave for han. Det endte med en 6'er til meg og en 5'er til han.

 

Edit: var juletentamen i 1x, 1m, 1mx eller hva nå enn det heter.

7927364[/snapback]

 

Du må ha en "nøytral" håndskrift for å ikke bli oppdaget hvis du gjør noe slikt? Ville garantert blitt oppdaget hvis jeg hadde gjort noe slik. Har så spesiell håndskrift. Dog tror jeg ikke at juks vil bli vurdert ;)

Lenke til kommentar

Ja også er det det at mattelæreren skryter av meg, og sier at for å bli så god i matte, så jobber han sikkert 1 time hver dag..... (altså dette sier han til sidemannen min, for å få han til å gidde å prøve)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... yeah... right....

 

Jeg bare skjønner det :p (gleder meg litt til å se hvor vansklig det blir på vgs)

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvordan du kan jukse på en tentamen i matte?

7920275[/snapback]

Det må du bare spørre om ...

 

Gjorde halve prøven, fikk prøven igjen med karakteren 1+ to uker etterpå, så spurte jeg læreren "Hvor er resten av prøven min? Jeg leverte da et ark til". Læreren lette, men fant ingenting og til slutt sa han bare "Ok da, 2-".

 

Kan vel kanskje ikke kalles juksing, men det reddet meg i hvert fall fra å stryke i matte. :ermm:

7923529[/snapback]

 

Fikk du 2 minus? Er ikke det stryk da?

7930982[/snapback]

Nei, 2- er når du akkurat klarer å klatre opp på en 2-er og dermed står i faget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...