Gå til innhold

Hvor hardt suger du i matte?


Jigsaw V

Anbefalte innlegg

.................Jul ...............Våren

1MX.........      6.................                  5

2MX.........      4.................                  4

3MX.........      3.................                  3

Eksamen 2MX: 3

Mitt mattenivå sank mens fraværet steg. Føler at videregående ble litt lite underholdende. Vanskelig å motivere seg til å gjøre en innsats.

Mange som slet med det samme?

7923109[/snapback]

Kjenner meg så godt igjen i de karakterene der, var veldig nærme 6'ern i første klasse, etter det har det gått nedover. Fikk 3 i standpunkt nå til jul i 3mx. Men det skyldes ikke fraværet uansett, har null timer fravær i 3. klasse.

Prøve i 3MX i morgen, frykter stryk :( Prøve uten hjelpemidler er helt jævlig, og noe jeg mestrer særdeles dårlig. Heldigvis gjorde jeg det bra på sist prøve og "tåler" en dårlig karakter. Men fremdeles kjipt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Jeg lå midt på treet i matematikk på ungdomsskolen, så falt nivået lengre ned på videregående pga dårlig trivsel, men på høgskolen hadde jeg diskret matematikk som gikk noenlunde greit. For min del har det mer med interesse å gjøre. Er ikke interessert i matematikk egentlig, men jeg ser jo at det er en nødvendighet for meg i mine datafag. Skal switche fra programmering over på mer grafisk arbeid tenker jeg, så da får photoshop gjøre algoritmene for meg :D

Lenke til kommentar
Matte? Fyfaen. Jeg har alltid sugd i matte, og det irriterer meg. Jeg er sterk i alle fagene utenom matte og naturfag. Sånn har det alltid vært. Det drar ned snittet mitt mye mer enn det burde, men sånn er det med den saken.

7904525[/snapback]

Det samme gjelder for meg. Jeg har nesten alltid vært dårlig i matte. På barneskolen var jeg helt med i mattetimene, inntil jeg begynte i 7. klasse. Plutselig skjønte jeg ingenting lenger, og alt som har med matematikk å gjøre, ble bare mer og mer komplisert for meg. Slik har det fortsatt å være. Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Matte? Fyfaen. Jeg har alltid sugd i matte, og det irriterer meg. Jeg er sterk i alle fagene utenom matte og naturfag. Sånn har det alltid vært. Det drar ned snittet mitt mye mer enn det burde, men sånn er det med den saken.

7904525[/snapback]

Det samme gjelder for meg. Jeg har nesten alltid vært dårlig i matte. På barneskolen var jeg helt med i mattetimene, inntil jeg begynte i 7. klasse. Plutselig skjønte jeg ingenting lenger, og alt som har med matematikk å gjøre, ble bare mer og mer komplisert for meg. Slik har det fortsatt å være.

 

Plager det deg at jeg skriver et innlegg som ikke er i tråd med din timeplan, naruto?

8033388[/snapback]

 

 

Tja, Jeg kan ikke manuel deling...

Var sjuk da vi lærte det på barneskolen...

 

Og jeg er STERK i naturfag.

Karakter 6..

Jeg er sterk ellers i fag unnatt norsk, eng, og advanced matte.

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

Har fått alt fra 6 til 3- på de forskjellige prøvene jeg har hatt i 2MX. Tror (i hvert fall selv) at jeg egentlig er litt god i matte, men jeg gidder aldri å sette meg ned å regne frivillig hjemme, så jeg tror nok at jeg aldri kommer til å bli en stor matematiker.

Lenke til kommentar

Jeg burde fått en pris som sier: Dårligste elev i matematikk!

Den høyeste karakteren jeg har fått er 2+ faktisk. Må ta opp igjen eksamen fra grunnkurs nå i vår, og jeg har 3 ekstratimer i uken på skolen hvor jeg har matte.

Hvis ikke jeg suger da, så vet ikke jeg :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg burde fått en pris som sier: Dårligste elev i matematikk!

Den høyeste karakteren jeg har fått er 2+ faktisk. Må ta opp igjen eksamen fra grunnkurs nå i vår, og jeg har 3 ekstratimer i uken på skolen hvor jeg har matte.

Hvis ikke jeg suger da, så vet ikke jeg :w00t:

8086027[/snapback]

 

Ikke verst altså :)

En jeg kjenner strøk konstant i matte og noen andre fag. Han hadde et snitt på 1,5 tror eg.

Han måtte søke på sånn særskilte greie for å komme seg innpå GK og VK1.

Han suger mer enn deg :innocent:

Du er nok bare litt inkompetent i det faget :thumbup:

Endret av Chakl
Lenke til kommentar

Jeg forstår bare ikke matte. Jeg klarte med nød og neppe å klatre opp på en svak 2-er på GK, og da jobbet jeg hardt. Jeg fikk hjelp av bestefaren min (som forøvrig er professor i statistikk og underviser på universitetet) samt jeg tok en del ekstratimer på skolen. Hadde jeg ikke gjort dette hadde jeg mest sannsynlig strøket med glans.

 

Jeg ligger på 4-5 i de fleste andre fag, så den 2-ern svidde bra.

 

Jeg er evig taknemlig for at jeg ikke har matte i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...