Gå til innhold

Hvor hardt suger du i matte?


Jigsaw V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg burde fått en pris som sier: Dårligste elev i matematikk!

Den høyeste karakteren jeg har fått er 2+ faktisk. Må ta opp igjen eksamen fra grunnkurs nå i vår, og jeg har 3 ekstratimer i uken på skolen hvor jeg har matte.

Hvis ikke jeg suger da, så vet ikke jeg :w00t:

8086027[/snapback]

 

Ikke verst altså :)

En jeg kjenner strøk konstant i matte og noen andre fag. Han hadde et snitt på 1,5 tror eg.

Han måtte søke på sånn særskilte greie for å komme seg innpå GK og VK1.

Han suger mer enn deg :innocent:

Du er nok bare litt inkompetent i det faget :thumbup:

8086762[/snapback]

 

Takk takk takk.

Sliter ikke like my i andre fag så har vel ett snitt på 3.4 eller noe, som er helt greit. Kom inn alle tre årene på det jeg ville og på førstevalg av skole, så klager ikke der. Men matten er jo helt klart ett stort problem :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Føler alltid at jeg suger ganske hardt i matte, fordi jeg ikke løfter en finger utenom rett før prøvene. Men klarer som regel å få en femmer (3MX).

 

Matteklassen min er generelt veldig flinke i da, så jeg er nok blant de dårligste i klassen. Litt morsomt og litt trist er det at nesten alle på skolen skal bli enten leger eller sivilingeniører. Mange er skikkelig nerder, så samtidig som jeg føler meg litt dum føler jeg meg også ganske vellykket på så mange andre områder. Nesten litt majestetisk. :D

Lenke til kommentar
Føler alltid at jeg suger ganske hardt i matte, fordi jeg ikke løfter en finger utenom rett før prøvene. Men klarer som regel å få en femmer (3MX).

 

Matteklassen min er generelt veldig flinke i da, så jeg er nok blant de dårligste i klassen. Litt morsomt og litt trist er det at nesten alle på skolen skal bli enten leger eller sivilingeniører. Mange er skikkelig nerder, så samtidig som jeg føler meg litt dum føler jeg meg også ganske vellykket på så mange andre områder. Nesten litt majestetisk. :D

8283284[/snapback]

 

Syyyk. Du er syyyk. Givemesomebrain.

Plages bare i matte da (norsk og eng seff, grunnet dysleksi).

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt problemer med å lære meg ting, inkludert matte. Problemet mitt er at jeg ikke ser det praktiske i det, og derfor mister jeg motivasjonen. Når og hvor får jeg bruk for kompliserte mattestykker? Hadde de vært mer praktisk rettet hadde saken vært en annen, men jeg er typen som mister konsentasjonen totalt om jeg ser noen x'er og kvadratroter uten å vite hva de er der for. Jeg fikk 3 i matte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...