Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Belle har tydeligvis byttet navn til "Bell" ifølge TV2. Også irriterer oppførselen til Aden meg noe grenseløst. Hver gang man tror at han har skjerpet seg, så får han et utbrudd igjen.

Skrevet

MogensAlfonse. Skriv det i en spoiler, eg vil lese det du skreiv!

Kona er trofast ;) Så eg får dosen. Men kun når me spiser middag samtidig som H&H er.

Kult.

Nja... Vil ikke su at "kult" er ordet...

• 2 uker senere...
Skrevet

VM varer helt fram til 11. juli. Det er ikke Home and Away i dag. Det er ikke hver dag TV2 kommer til å sende 16.00-kampene fra VM, så det vil bli flere H&A-episoder i dette tidsrommet.

Skrevet

Skulle vært en egen fotball kanal der alt av fotball sendes.

Er så lei av at bra tv programmer blir bytta ut med den driten.

Skrevet

Lettere sagt enn gjort å ha en egen fotballkanal der alt sendes.

Jeg hadde også valgt direkte fotball fra VM framfor en hvilken som helst TV-serie hvis jeg hadde vært sjef i TV2. Flere seere betyr mer penger. Ikke rart de velger de velger den løsningen.

Skrevet

Det re jo Home And away i morra, Går de noen andre tider er blir de bare kuttet ut ?

Episoden som egentlig skulle vises i dag, vises i morgen. De bare framskyver neste episode til neste ledige dato.

Skrevet

Herregud, de produsentene ødelegger H&A bare mer og mer. Nå har Martha forlatt serien, på samme måte som Kirstie gjorde i 2004. Altså å rømme med elskeren sin ut av Summer Bay. Idiotisk!

Skrevet

Har nå sett alle av de 40-50 episodene jeg lå bak, og tror jeg endelig har kommet meg på linje med norsk sendeskjema. Eneste jeg trenger hjelp med, er å vite hvilken episode som gikk på fredag.

Er det den Axel dør i som gikk på fredag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...