Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Spoiler"

 

Han skuespilleren som spiller leah sin sønn vj skal byttes ut, kilde

 

http://www.digitalspy.co.uk/soaps/s15/home-and-away/news/a574225/home-and-aways-leah-patterson-baker-gets-new-romance-storyline.html#~oGkQAISOhT4ynf

 

Syns det er dumt siden jeg har vendt meg til slik skuespilleren og han har vært der i mange år

:(

 

Det er så kjedelig når de bytter ut skuespillerene, det blir liksom bare helt feil. Da er det neste bare bedre at de "forsvinner" fra serien.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

"Spoiler"

 

Han skuespilleren som spiller leah sin sønn vj skal byttes ut, kilde

 

http://www.digitalspy.co.uk/soaps/s15/home-and-away/news/a574225/home-and-aways-leah-patterson-baker-gets-new-romance-storyline.html#~oGkQAISOhT4ynf

 

Syns det er dumt siden jeg har vendt meg til slik skuespilleren og han har vært der i mange år

:(

 

Det er så kjedelig når de bytter ut skuespillerene, det blir liksom bare helt feil. Da er det neste bare bedre at de "forsvinner" fra serien.

 

Ja og nå blir jo vennskapet mellom han og jett merkelig og rart når skuespilleren dem bytter med skal være eldre. Snakk om å hoppe med åra, vj ble jo født i 2013 så til og med den nåverendes skuespilleren som fyller 18 år neste år er mye eldre enn karakteren skulle vært. Blir litt som når dem bytta ut flynn, får håpe han overrasker oss og er bedre enn forgjengeren slik som han som bytta ut flynn var :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Oi denne tråden har vært død siden siste kommentar O: Noen her som fortsatt følger med? Isåfall hva syns dere om sytinga til sophie og oppførselen til maddie?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...