Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Sist gang jeg så en H&A-episode var mot slutten av sommerferien. Altså en god del måneder siden. Burde jeg se alle episodene jeg har gått glipp av youtube (det vil ta en god del tid), eller bare hoppe inn i serien? Har det skjedd noe spennende i det siste som jeg burde sjekke opp på YT?

ja ;) jeg hadde ikke sett det siden det begynte igjen etter TDF, ble ferdig forrige uke. Digg å se flere episoder om dagen :D Ja har skjedd mye bra faktisk, så jeg angrer ikke på at jeg gjorde det iallefall :D

 

Men jeg tar det opp så jeg slipper youtube da :p

Endret av andre3028
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er merkelig alt det som skjer i den lille byen, folkene burde bli skremt vekk fra Summer Bay som ikke engang eksisterer i virkeligheten, pga dens mørke historie med alle de grusomme hendelsene som har hendt siden 1988.

Lenke til kommentar

Gidder ikke å se alle de tre månedene jeg har gått glipp av, så jeg hopper rett inn i serien nå.

 

Hvilken hemmelighet om Bridget er det Rachel ikke kan holde lenger? Og hva har skjedd med Belle?

 

EDIT: Hva skjer med all rådgivning og alle klinikkene? Skulle nesten tro dette var et mentalsykehus jo. :tease:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...