Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Snip*

7965085[/snapback]

Tja, ikke annet enn at jeg har hatt sår i munnen og snusa. Svir litt i begynnelsen, så går det over etter hvert. Jeg antar såret var i munnen? Isåfall ser jeg ikke på det som noe utrolig dumt å gjøre.

7965264[/snapback]

 

Nei, var på ene armen :hmm::w00t:

 

*ja, faktisk.

Endret av Guff
Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å slutte?  :)

7967241[/snapback]

Forskjellige grunner til det. Noen slutter pga økonomi, andre fordi foreldrene setter ned foten. Personlig skal jeg slutte fordi jeg trenger penger til tur i sommerferien med noen kamerater og fordi pappa sa at hvis han busta meg en gang til, så fikk jeg ikke lov til å dra på den. To gode grunner om jeg så må si det selv :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

3raz3r: Er ikke du 18?

 

Jeg slutter hovedsakelig pga. Helsen min. Driver med seriøs vektløfting og Shootfighting MMA, og merker at snus ikke er heldig i disse sammenhenger. Jeg slutter også pga. økonomien.

Lenke til kommentar

Det er mulig buysnus ikke fylte ut en tollforklaring, og da får du en slik beskjed hvor de spørr om godkjennelse på å åpne posten og sjekke hva som er inni og evt. fortolle den.

 

Jeg har fått fortollingsbrev flere ganger på ting som ikke skal fortolles. De bare åpner pakken og ser om det er noe som skal fortolles eller ikke.

 

Det kan hende du ikke trenger å betale noe toll i det hele tatt ;)

 

"Hva er vitsen med å slutte?"

 

Haha.. dummeste spørsmål jeg har hørt denne uka.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Det er mulig buysnus ikke fylte ut en tollforklaring, og da får du en slik beskjed hvor de spørr om godkjennelse på å åpne posten og sjekke hva som er inni og evt. fortolle den.

 

Jeg har fått fortollingsbrev flere ganger på ting som ikke skal fortolles. De bare åpner pakken og ser om det er noe som skal fortolles eller ikke.

 

Det kan hende du ikke trenger å betale noe toll i det hele tatt ;)

 

"Hva er vitsen med å slutte?"

 

Haha.. dummeste spørsmål jeg har hørt denne uka.

7968744[/snapback]

 

Men snus er jo avgifstbelagt? Så er redd for at de skal legge til så mye kronasjer grunnet tobakksavgift, pluss tillegget de skal ha for å tolle det..

Lenke til kommentar
Muttern tilbyr meg 4000,- for å slutte. Om jeg begynner på igjen må jeg betale tilbake.

 

Jeg er redd :cry:

7958824[/snapback]

Kompis av meg får 100 000. ;) Ville ikke gjort det med mindre du har planer om å slutte uansett.

7961757[/snapback]

 

Men er foreldrene hans rike eller? :hmm:

7967151[/snapback]

Egentlig ikke, men de er bare opptatt av helsen hans.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...