Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg tilbake fra posten. De har lagt til 280 kroner.. dvs over 400 kroner for 5 bokser snus. Jaja, det var min buysnus handel i dette liv. Billigere å handle på rimi..

8000073[/snapback]

Den var kjedelig! Personlig kommer jeg aldri til å handle derfra.

 

Begynner å se litt popit.no tendenser her ja... skjerpings folkens :p

8000045[/snapback]

Du snakker av erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da fikk jeg tilbake fra posten. De har lagt til 280 kroner.. dvs over 400 kroner for 5 bokser snus. Jaja, det var min buysnus handel i dette liv. Billigere å handle på rimi..

8000073[/snapback]

Forstår ikke helt hvordan de kan legge på toll. Den var vel under tollgrensa? Og det er kun 5 bokser, som er under grensa for hva som er tillatt å ta med inn i landet. Som da skal føre til at man ikke trenger å fortolle. Hvorfor skal man da betale masse spenn for å få dette inn i Norge?

 

Foreslår vi dropper OT. Så slipper vi å ende opp med å ødelegge denne tråden som den andre.

Lenke til kommentar
Da fikk jeg tilbake fra posten. De har lagt til 280 kroner.. dvs over 400 kroner for 5 bokser snus. Jaja, det var min buysnus handel i dette liv. Billigere å handle på rimi..

8000073[/snapback]

Forstår ikke helt hvordan de kan legge på toll. Den var vel under tollgrensa? Og det er kun 5 bokser, som er under grensa for hva som er tillatt å ta med inn i landet. Som da skal føre til at man ikke trenger å fortolle. Hvorfor skal man da betale masse spenn for å få dette inn i Norge?

 

8000927[/snapback]

 

Skjønner det ikke helt selv. Men snus er jo tobakksvare, og det er vel avgiftsbelagt iflg. norske tollbestemmelser? Men det var skrevet på pakken verdi og det hele, og det var 150 kroner. 5 bokser er jo også lovlig. Så litt surt.. Var i det minste god snus da.

Lenke til kommentar
Hmm... jeg skal kjøpe en ny boks snus i morgen, men jeg vil ha noe annet enn skrüf portion. Jeg tok en kikk på første siden her, men jeg var ikke helt sikker...

skriver en lista over hva jeg vil ha jeg.

 

- Det må være blæie

- Noe jeg kan kjøpe i Norge :p

 

oooog.. det var alt  :)

 

takker på forhånd.

8002831[/snapback]

 

 

jeg vil annbefale Nick & johnny portion til deg. jeg synes den er god

Lenke til kommentar
Er det sant at man kaster opp hvis man har i snusen etter virkninga er borte? :p Det fikk jeg høre første (og eneste) gang jeg prøvde snus (på mandag) ;)

Nei dette er ikke sant. Innen den tiden snusen begynner å miste virkningen så begynner den å renne. Dette kan føre til at du spyr opp hvis du ikke takler det.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...