Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Egentlig ikke, men de er bare opptatt av helsen hans.

7970699[/snapback]

 

Vel.. Det høres litt fantasiland ut spør du meg. Ingen "normale" foreldre setter av 100 000 for at sønnen skal slutte å snuse.. Med mindre de da er rike, eller sønnen er UTROLIG bortskjemt.. Sykt uansett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sprakk i dag, og så får jeg kanskje tak i et tårn med Skruf Stärk til 250,- :D

 

Det blir kos. Masse Skruf Stärk jævlig billig ^^,

 

 

Edit:

var noe misforståelser. han skulle ha 40 kr boksen, så jeg skal ha 6 bokser. da blir det 240 kr, og det er jo fin pris det.

Endret av hc(tm)
Lenke til kommentar
Jeg får bil lappen og 5000 kr hvis jeg holder meg.. *Kreeemt*

 

Mamma sa at hvis hun tok meg flere ganger ble pappa innformert og da stod den lille bonusen i fare.. Det hadde blitt surt..

7973878[/snapback]

Hvor lenge må du holde deg?

 

"Lille bonusen"? Syns den bonusen var ganske stor jeg...!

Lenke til kommentar

Sterkere, tja får ikke håpe jeg går rett i koma av nikotin sjokk da, men holder seg lengre pga plast boks, det likte jeg.

Er av typen som bruker en stund på å tømme en boks. (ikke snuse hjemme og på skolen er det utvisning og nedsatt oppførsel karakter om du blir tatt med snus under leppa, så da er det bare enkelte timer med grei/senil/dum lærer man kan snuse i :p)

Lenke til kommentar
prøvde snus for første gang i dag ^^,  Skruf tranebær ;) hadde den ikke lenge oppi, men det var litt koselig :)  smakte ikke så ille heller .... lukta som te ;)  hehe  :) 

 

stygt med jenter som snuser? :p

7981188[/snapback]

Spørs, møtte ei Jente en gang som snuste løs skruff...

ikke så jævelig sexy!

Men en liten mocca skader ikke :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...