Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er vel ikke bedre enn å legge inn en feit cowboy etter man har spist seg skikkelig god og mett?

9025511[/snapback]

å legge inn en feit cowboy før du begynner å spise, så bytte til en ny en når du er ferdig med å spise? =)

Skrevet

Cowboy xD Kaller porsjon for små/lomme/leppetroll :) Eller bare troll. Løs kaller jeg "en tjukking" for store, og "en liten og søt en" for små ;p

Noen andre fete kallenavn på snus? :D

Skrevet

Hva er reglene for å ta med snus til utlandet, skal til Italia i sommer, og røyk er uaktuelt ;)

Kan jeg ta med si, 2-5 skruf uten at de kan ta meg for det? til Italia :)

Skrevet

Du trenger ikke å gjøre det mest åpenbart mulig at du har med deg snus. Legg det innimellom litt klær i kofferten du sjekker inn elns.

Skrevet

Noen andre her som har smakt Gøteborgs Prima Fint? Kamerat av meg som kjøpte den med fra Sverige, minner veldig mye om Røda Lacket. Litt skuffende, hadde håpt at det var en ny smak som jeg ikke hadde vært borti før. :p

Skrevet

Har som Ols111, fått et par bokser med Gøtaborg Prima Fint fra Sverige. Den smaker, lukter og er like lett å bake som Røda. Hva er vitsen?!

Skrevet

Til dere som ikke vet det.

Porsjonssnus er ULOVLIG i danmark.

Men det er ikke Løs.

Men alikevel har jeg ikke sett en eneste boks i llandet.

Spurte en danske jeg har spilt litt cs med, han sa at man måtte inn i storbyer, på store butikker osv for å finne snus. Noen tobakksvareforretninger hadde og.

Har vert på 2 tobbakksforretninger, ingen snus.

Bilka hadde heller ingen ting.

Er det ingen som snuser i danmark?:p

Skrevet

Jeg fant det i første butikken jeg gikk inn i. Gjemt under disken i den lille "kiosken" i butikken der dem solgte sprit lå det et par stokker general.

Skrevet

Porsjonssnus er ULOVLIG i danmark.

9033434[/snapback]

Tviler på at politiet i Danmark kommer å legger deg i jern om de ser deg bla opp en bleie. Men det er nok ulovlig å distribuere porsjonssnus ja..

Skrevet

Jeg har et lite spørsmål, jeg har akkurat begynnt med snus og lurer på om det er noen store farer med å snuse. Jeg har lest mye på nett, men tror ikke på alt jeg leser, men still...

Skrevet

fikk 20 bokser av kjærsten min i går! 10 general løs og 10 porsjon :) søt og klønete som hun er så hadde hu klart og kjøpe mini porsjon da! :p men blir nok bort :)

Skrevet

Farer og farer. Du ødelegger munnen din, tannkjøttet ditt. Du får vel munnhulekreft fortere, men alt dette er jo minimale sjanser for. Men ødelegge munnen, det gjør du. Du vil nok merke at noe av det første som skjer er at "strengen" din, under overleppa, forsvinner ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...