Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Fant akkurat ett Dansk forum som handlet om snus..

 

Her er ihvertfall stedene som danskene påstår at selger snus i København <3

Hovedbanegården - DSB Kiosken

har bl.a General og Ettan

 

Gunnar Madsen Vin & Tobak i Holmbladsgade 7 på Amar

har bl.a General og Ettan

 

7-Eleven ved Rådhuspladsen

7-Eleven ved Trianglen

7-Eleven ved Nørreport (Nørre Voldgade 60)

Noen som vil nevne noen flere butikker i København? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan handle snus opp til 1600 eller så var det 1700,- over til sverige  :)

Men når du skal tilbake fra Sverige så er det litt vanskeligere..

 

Åssen er det å kjøre egen båt over til sveige å smugle som f***?  :dribble:

 

Er det Politi-Toll-Tull-Båter på vannet mellom sandefjord og strømstad? ^__^

9088431[/snapback]

 

Det er tulle båter på vannet og sjekker innimellom men hvis du blir stoppa så er du uhelldig asså :p

Lenke til kommentar

Var med på noe av det sykeste jeg har vært borti her i dag. På vei til jobb her på mandags morran. Kledd på meg arbeidsklær etc. Så pakka jeg snusboksen i lomma sammen med pengboka. Når jeg kommer fram etter en halvtimes tid kjenner jeg etter og snusboksen er borte.

(hadde en boks Oliver Twist og som jeg bruker når jeg er med kjentfolk eventuelt om muttern er hjemme, de vet ikke at jeg snuser enda.)

 

Og da hadde jeg selvfølgelig mista den hjemme eller på veien. Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å lete litt etter boksen. (grønn Hawk boks, ser jo mer ut som sukkertøy^^)

Fant den da selvfølgelig ikke, tenkte først at stefaren min hadde funnet den men ville ikke si noe.

 

Gjett om jeg ble glad da jeg så Hawk-logoen ligge å gjeipe mot meg i grøftekanten i morres. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det vært så farlig om dem fant den?

Du er 18 år, og bestemmer over hva du vil! :)

 

Jeg ble tatt når jeg var 13.. Glass under senga med fult av bakesnus i :cool: (meg og en kamerat hadde kost oss en natt med Counter Strike og snus)

Nå så er jeg glad for at dem fant glasset, og er veldig glad for at dem vet det.. Også er jeg glad for at dem synes det er HELT greit, iforhånd til visse andre foreldre :)

 

Forresten. Åssen er effekten på Hawk?

Endret av Vivalamorten
Lenke til kommentar
Kjøpte meg en ny type snus idag, romeo y julieta heter den. Er visst laget av samme folk som kom med Montecristo. Skal prøve den når jeg er ferdig med skrufen, gleder meg  :thumbup:

 

Hvor kjøpte du den henn? :love:

 

Lokale essoen på langhus :) Boksen ser ganske stilig ut, laget av metall. Den smaker og lukter ganske spesielt. Nesten som en blanding av lakris, eucalyptus og sigar^^ Jeg liker ikke eucalyptus, heller ikke lakris, men denne snusen var ganske digg. :thumbup:

Endret av asad
Lenke til kommentar
Var med på noe av det sykeste jeg har vært borti her i dag. På vei til jobb her på mandags morran. Kledd på meg arbeidsklær etc. Så pakka jeg snusboksen i lomma sammen med pengboka. Når jeg kommer fram etter en halvtimes tid kjenner jeg etter og snusboksen er borte.

(hadde en boks Oliver Twist og som jeg bruker når jeg er med kjentfolk eventuelt om muttern er hjemme, de vet ikke at jeg snuser enda.)

 

Og da hadde jeg selvfølgelig mista den hjemme eller på veien. Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å lete litt etter boksen. (grønn Hawk boks, ser jo mer ut som sukkertøy^^)

Fant den da selvfølgelig ikke, tenkte først at stefaren min hadde funnet den men ville ikke si noe.

 

Gjett om jeg ble glad da jeg så Hawk-logoen ligge å gjeipe mot meg i grøftekanten i morres.  :p

9097296[/snapback]

HAHA. heldig du er. hawk er så godt. men har bare smakt det en gang :(

 

vanskelig å få tak i her :/

Lenke til kommentar

Liker bare at mine foreldre skal være "Lykkelig Uvitende" Fattern har funnet et par bokser men det er etter fylla så sier jeg bare at jeg fikk den av en kamerat og brukte den som flaskeåpner :p

 

Hawk Wintergreen har jeg sett på Rema 1000 i Tveita senteret Tromsø, 7eleven Bodø.

Så en annen type på Oslo S da jeg var der. Skulle egentlig kjøpe en boks men glemte det.

 

Må vel dra en tur dit igjen, men da trenger jeg guide. :blush:

 

Skal se etter hvilke sorter jeg finner her i Bodø. Ganske dårlig med utvalg i Kirkenes. Bare standard Skruf, N&J, General, Catch etc.

Lenke til kommentar
buy snus ? :whistle:

9098779[/snapback]

Hvordan er de med toll og slikt?

9099461[/snapback]

ikke tenkt på det. ikke noe problem. du slipper å tenke på det. har bestilt mange ganger. ;> kommer ikke noe ekstra ihvertfall...

9099515[/snapback]

Jeg har bestilt 7-8 ganger derfra. Har fått fortollingsbrev en gang.

9099965[/snapback]

 

 

Mene hva står det på hentelappen du får eller kommer det rett i kassa? Og står det på pakken/pakkesedelen "buysnus"??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...