Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dagens episode hadde en fantastisk bra slutt! Bra at Dr Cox er tilbake igjen! Han er den tøffeste av dem alle :D

7849195[/snapback]

Jepp, kjempeflott episode, digger denne serien.

Skrevet

Det er vel den serien jeg gleder meg til mest i hverdagene! Er så bra serie! Er noen glimt i serien som er spesielt morsomme :cool:

Synest egentlig Dr. Cox eller vaktmesteren er best.. Men egentlig er alle rollefigurene utrolig brae :D

Skrevet
Scrubs var nok best sesong 1-3, med 4 rett bak. 5 var konge, 6 er veldig bra. Dessverre merker jeg nok kvalitetstapet ganske bra og er veldig fornlyd med at de nok kommer til å slutte av etter denne sesongen. Zach Braff har iallefall sagt at han ikke ønsker mer.

7843220[/snapback]

Syns faktisk sesong 1 var en av de dårligste i Scrubs... :thumbdown:

Hittil har jeg sett sesong en og begynt på 2, og har sett nesten hele sesong 4 og starten av 5 på tv, og jeg syns helt klart 4 og 5 var best, holdt på å dø av latter :D:lol:

Skrevet
Scrubs var nok best sesong 1-3, med 4 rett bak. 5 var konge, 6 er veldig bra. Dessverre merker jeg nok kvalitetstapet ganske bra og er veldig fornlyd med at de nok kommer til å slutte av etter denne sesongen. Zach Braff har iallefall sagt at han ikke ønsker mer.

7843220[/snapback]

Synes det isåfall er trist. Men det virker som at det går den veien, også med tanke på hvordan serien utvikler seg. Alle får barn osv.

7843258[/snapback]

Er dette bestemt? :cry:

Skrevet
Skjønner ikke hva dere ser i det. Det suger jo.

7842904[/snapback]

Der sier jeg meg enig. Syns serien er tørr og kjedelig. Men et sted må vel folk begynne...

Skrevet
Der sier jeg meg enig. Syns serien er tørr og kjedelig. Men et sted må vel folk begynne...
Tørr og kjedelig? :!:

Det er ikke vanskelig å le av Scrubs nei, men har du ikke god humor, nei, så har du ikke god humor. :)

Artig den siste episoden - likte Kelso-fokuset og Irak-diskusjonen! :D

Skrevet

Likte Kelso, syntes Irak-temaet var kjedelig. Men skulle heller ønske de hadde mer humor og mindre moral/dype tanker. De har trekt det litt for langt ut.

Dog, salt og pepper-kaninen til Janitor var helt hysterisk :D

Skrevet
Tørr og kjedelig? :!:

Det er ikke vanskelig å le av Scrubs nei, men har du ikke god humor, nei, så har du ikke god humor. :)

Artig den siste episoden - likte Kelso-fokuset og Irak-diskusjonen! :D

7856203[/snapback]

Skjønner absolutt ingenting. Humoren er ikke litt lur engang. Same crap shit. Dårlig serie.

Skrevet

Scrubs er vel noenlunde OK serie, men den bærer stort preg av typiske "ettermiddagskomedier" som holder relativt lav kvalitet.

Se forøvrig denne siden for å følge med på når scrubs går på forskjellige kanaler, samt når det kommer ut nye episoder.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...