Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er laget 6 sesonger, der siste pågår nå i USA og det er tiltenkt 2 sesonger til, 7 og finale. Men det er fortsatt uvisst om det blir noe 7. sesong, Zach Braff har ikke gitt noe konkret svar på om han vil lage en sesong til, avhenger av om alt går etter "planen". Jeg håper inderlig han takker ja for sesong 7, enten om det blir den siste eller en finale etter det. Serien har gjort det veldig bra og det er synd hvis den måtte avsluttes akkurat da ting blir spennende.

Bill Lawrence er en smart kar, de finner sikkert ut av det.

Lenke til kommentar
Men det er fortsatt uvisst om det blir noe 7. sesong, Zach Braff har ikke gitt noe konkret svar på om han vil lage en sesong til, avhenger av om alt går etter "planen".

7956321[/snapback]

 

Faen a? Det var da Scrubs som gjorde han kjent? Han hadde ikke kunne lage egen film uten sin medvirkning av scrubs. Selv om jeg liker hans arbeid godt, kunne han være snill å fortsette til de andre bli lei.

Lenke til kommentar

Du er ikke alene nirvana. Tror jeg snakker for alle når jeg sier at jeg skulle ønske de kunne fortsette helt til de ble gamle, men dessverre kommer den tid da de ikke klarer mer (innsats av skuespillerne, manusforfatterne osv). Jeg syns de har klart seg bra med 6 sesonger og muligens en 7.. De har hatt en varierende story og nå begynner bitene å falle på plass og alt når en høydepunkt.

 

Uansett, det gjenstår å vente og se. I mellomtida har jeg noe annet til dere, noe jeg tviler dere har sett før.

 

Enjoy!

 

Lenke til kommentar

Scrubs will be back for a seventh and final season on either NBC or ABC.

 

Zach Braff said that he will only return for a 7th season if Bill Lawrence and everyone stays in. Seeing that Bill has confirmed himself staying on the show, it seems to reason that Braff will return.

 

Følte en fin liten kribling i magen da jeg leste dette :D

 

Herlig at Braff mest sannsynlig blir med, tror ikke serien ville blitt noe særlig uten han...

 

GEman, takk for siden, The Todd er bare genial :thumbs:

Lenke til kommentar
thetoddtime.com Måtte jo sjekke hva det var!

7970159[/snapback]

 

Er dette noe som blir referert i en episode?

 

I ses. 4 fikk Turk tlf.nummeret: 1-916-Call-Turk

Hvis du ringer dette nummeret vil du mest sannsynlig komme til en svarer som forteller "latest events" på scrubs, men telefonen ligger på settet, så om man er heldig kan det hende en i crewet tar den opp. :)

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...