Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scrubs var nok best sesong 1-3, med 4 rett bak. 5 var konge, 6 er veldig bra. Dessverre merker jeg nok kvalitetstapet ganske bra og er veldig fornlyd med at de nok kommer til å slutte av etter denne sesongen. Zach Braff har iallefall sagt at han ikke ønsker mer.

7843220[/snapback]

 

Syns faktisk sesong 1 var en av de dårligste i Scrubs... :thumbdown:

 

Hittil har jeg sett sesong en og begynt på 2, og har sett nesten hele sesong 4 og starten av 5 på tv, og jeg syns helt klart 4 og 5 var best, holdt på å dø av latter :D:lol:

Lenke til kommentar
Scrubs var nok best sesong 1-3, med 4 rett bak. 5 var konge, 6 er veldig bra. Dessverre merker jeg nok kvalitetstapet ganske bra og er veldig fornlyd med at de nok kommer til å slutte av etter denne sesongen. Zach Braff har iallefall sagt at han ikke ønsker mer.

7843220[/snapback]

Synes det isåfall er trist. Men det virker som at det går den veien, også med tanke på hvordan serien utvikler seg. Alle får barn osv.

7843258[/snapback]

 

Er dette bestemt? :cry:

Lenke til kommentar
Der sier jeg meg enig. Syns serien er tørr og kjedelig. Men et sted må vel folk begynne...
Tørr og kjedelig? :!:

 

Det er ikke vanskelig å le av Scrubs nei, men har du ikke god humor, nei, så har du ikke god humor. :)

 

 

Artig den siste episoden - likte Kelso-fokuset og Irak-diskusjonen! :D

7856203[/snapback]

Skjønner absolutt ingenting. Humoren er ikke litt lur engang. Same crap shit. Dårlig serie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...