Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det som gjør scrubs til den fantastiske serien den er, er at de har kuttet ut den jææævla irriterende bokslatteren som er på diverse andre programmer som Friends, that 70`s show og seinfeld, selv om det også er morsomme serier. Scrubs var hysteriks frem til sesong 3 så har det gått i en slakk bane nedover desverre :/ Så nå er vell favoritten My name is Earl.

Lenke til kommentar
Ingen som synes konseptet i scrubs ligner bittelitt på greys anatomy?

Bare at sistnevnte er litt mer seriøst though

7830664[/snapback]

Grey's Anatomy likte eg ikkje, det virka som dei prøvde å være seriøse, samtidig som den har elementer av dårleg såpeopera, funka ikkje. Scrubs derimot er nesten utelukkande humor, pluss ein del episodar med alvorlege emner.

Lenke til kommentar
Kom et par tårer mot slutten av dagens episode på tv2 ja (Ep 111).

Akkurat det tror jeg ikke en tv-serie har klart å frembringe av meg før.

 

Scrubs er definitivt det beste som går på norsk tv akkurat nå. Ja, eller Seinfeld er bedre, men bare repriser, så det teller ikke.

7842665[/snapback]

jah d va ein bra epi idag :dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Scrubs er en til tider utrolig morsom serie. Synes dog ikke sesong 6 har vært så utrolig bra så langt, spesielt musikalepisoden var temmelig lavmål. Av alle sesongene som har kommet ut synes jeg egentlig 4 er den beste, såfremt ikke sesong 6 blir mye bedre utover.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Scrubs var nok best sesong 1-3, med 4 rett bak. 5 var konge, 6 er veldig bra. Dessverre merker jeg nok kvalitetstapet ganske bra og er veldig fornlyd med at de nok kommer til å slutte av etter denne sesongen. Zach Braff har iallefall sagt at han ikke ønsker mer.

7843220[/snapback]

Synes det isåfall er trist. Men det virker som at det går den veien, også med tanke på hvordan serien utvikler seg. Alle får barn osv.

Lenke til kommentar
Kom et par tårer mot slutten av dagens episode på tv2 ja (Ep 111).

Akkurat det tror jeg ikke en tv-serie har klart å frembringe av meg før.

 

Scrubs er definitivt det beste som går på norsk tv akkurat nå. Ja, eller Seinfeld er bedre, men bare repriser, så det teller ikke.

7842665[/snapback]

jah d va ein bra epi idag :dribble::dribble:

7842680[/snapback]

 

Gled dere til episode 113 "My Lunch", tidenes beste tv-serie episode.

Lenke til kommentar
Kom et par tårer mot slutten av dagens episode på tv2 ja (Ep 111).

Akkurat det tror jeg ikke en tv-serie har klart å frembringe av meg før.

 

Scrubs er definitivt det beste som går på norsk tv akkurat nå. Ja, eller Seinfeld er bedre, men bare repriser, så det teller ikke.

7842665[/snapback]

jah d va ein bra epi idag :dribble::dribble:

7842680[/snapback]

 

Gled dere til episode 113 "My Lunch", tidenes beste tv-serie episode.

7845749[/snapback]

 

Hmm...var den jeg mente. Tok visst litt feil av nummeret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...