Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp stemmer det. Kun de to første episodene i sesong 2 har lengre intro, etter det bruker de det vanlige. Fra og med sesong 4 ble det noen variasjoner, noen ganger vises den vanlige (overrekningen av røntgenbildet) og noen ganger kun slutten (kun scrubs og created by).

I sesong 6 er det vel kun den korteste hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Har den ikke kommet enda? Tok en kjapp søk på nettet og den er tilgjengelig på flere steder. Bare å søke på Google, så er det velge og vrake.

 

Over til noe annet: Det er alltid en jente som jeg har likt som dukker opp innimellom i bakgrunnen. Syns ho er så vakker og blir litt lei når hun forsvinner så kjapt. Men da jeg i dag så siste episode av sesog 3, var det veldig gjensyn med henne. Hvem synes dere er penest?

 

EDIT: Fant nå ut at ho ikke er min favoritt likevel(beholder bildet siden hun er nr.2), men den jenta med blå scrubs som Dr. Kelso danser med den dagen han later som han er i godt humør (episoden der han er i godt humør for en dag og oppfyller alles ønsker). DEN jenta er den søteste i verden!

post-88220-1171135995_thumb.jpg

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Over til noe annet: Det er alltid en jente som jeg har likt som dukker opp innimellom i bakgrunnen. Syns ho er så vakker og blir litt lei når hun forsvinner så kjapt. Men da jeg i dag så siste episode av sesog 3, var det veldig gjensyn med henne. Hvem synes dere er penest?

7914809[/snapback]

 

Snakker du om hun til høyre på bildet? ...Tara Reid ;)

I serien er hun eksen til J.D, håper for guds skyld at det var hun som slo opp med J.D og ikke omvendt, skal mye til å slå opp med henne :thumbup:

Lenke til kommentar
Over til noe annet: Det er alltid en jente som jeg har likt som dukker opp innimellom i bakgrunnen. Syns ho er så vakker og blir litt lei når hun forsvinner så kjapt. Men da jeg i dag så siste episode av sesog 3, var det veldig gjensyn med henne. Hvem synes dere er penest?

7914809[/snapback]

 

Snakker du om hun til høyre på bildet? ...Tara Reid ;)

I serien er hun eksen til J.D, håper for guds skyld at det var hun som slo opp med J.D og ikke omvendt, skal mye til å slå opp med henne :thumbup:

7917669[/snapback]

 

Dude, hvis jeg hadde ment Tara, hadde jeg nok funnet et bedre bilde av henne. Mener ho mørke som sitter til venstre for Kelso på bildet jeg har lagt ved. Skulle gjerne lagt ved bilde av den andre jenta og, men finner ikke et godt bilde av ho.

Lenke til kommentar
Har den ikke kommet enda? Tok en kjapp søk på nettet og den er tilgjengelig på flere steder.  Bare å søke på Google, så er det velge og vrake.

 

7914809[/snapback]

 

Da har du funnet de engelske utgivelsene som import hos norske butikker. Om du leste nøye, så skreiv jeg at jeg var ute etter den norske versjonen.

 

Forskjellen er:

 

machinist_digipack-copy.jpg

Cover over er Digipack. Det er sånn de engelske Scrubs-coverene vil se ut.

 

 

DVDDoubleAmarayCase-150.jpg

Dette er en Amaray Case, og det disse coverene de norske Scrubs-dvdene er innpakket i. Jeg hadde allerede kjøpt ses. 1 i Norge, så da kjøpte jeg likegodt 2 og 3 i Norge så høyde/breddeforskjell ikke skulle bli noe problem.

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
...

7914809[/snapback]

 

Snakker du om hun til høyre på bildet? ...Tara Reid ;)

I serien er hun eksen til J.D, håper for guds skyld at det var hun som slo opp med J.D og ikke omvendt, skal mye til å slå opp med henne :thumbup:

7917669[/snapback]

Hun er ikke akkurat miss charming i denne serien da... Husker ikke helt hvem som slo opp med hvem, men tror faktisk ikke jeg hadde holdt ut med henne. In real life derimot... <3

Endret av GEman
Lenke til kommentar
...

7914809[/snapback]

 

Snakker du om hun til høyre på bildet? ...Tara Reid ;)

I serien er hun eksen til J.D, håper for guds skyld at det var hun som slo opp med J.D og ikke omvendt, skal mye til å slå opp med henne :thumbup:

7917669[/snapback]

Hun er ikke akkurat miss charming i denne serien da... Husker ikke helt hvem som slo opp med hvem, men tror faktisk ikke jeg hadde holdt ut med henne. In real life derimot... <3

7918706[/snapback]

 

Enig, enig... :thumbs:

 

Nirvana1: Den engelske versjonen var mye fetere enn den norske, hvis du er veldig fan av serien, syns jeg du bør gå for de engelske ;)

 

Edit: Kanksje ikke verdt det likavel med tanke på at den norske versjonen har norsk tekst, opp til deg...

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...