Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scrubs er genialt, ser det kvar dag så sant eg ikkje har andre planar, TV2 har ei gullrekke på ettermiddagen.

 

Malcolm in the Middle -> Friends -> Scrubs -> That 70's Show

 

Heile ettermiddagen kan fort gå vekk foran skjermen.

7812578[/snapback]

Og den gullrekka der kan de gjerne fortsette med. Scrubs og That 70's Show er diggbart.

 

Red:

Med mainstream så mener han vel at det ikke er noe spesielt med den og at den er produsert for massene.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Liker blandingen med drama, minner meg om en annen serie jeg ikke husker navnet på, MEN synes fortsatt at hele greia er litt for mainstream...

7814004[/snapback]

 

Mainstream??Skjønner ikke hva du mener?

7814067[/snapback]

Alle seriene du nevnte der er Mainstream(Altså at der er gjort flere ganger før, og at det ikke prøver å gå imot bølgene, ergo gjøre noe nytt) Friends, Malcolm i Midten og Scrubs er det vi kaller mainstream, dermed VAR seinfeld ikke mainstream, og ikke heller Curb Your Enthusiasm, dert var serier som gikk MOT strømmen... Men idag er jo det som var mot strømmen mainstream da :p

Lenke til kommentar

Scrubs er bare konge! Så på en episode av den helt tilfeldig og jeg var hekta! Skulle bare ønske den kunne komme like raskt til Norge som den går i USA. De er i midten av sesong 6 allerede. Skulle gjerne fortalt litt, men vil ikke ødelegge med spoilere. Tror faktisk denne serien kan bli over 10 sesonger lang.

Lenke til kommentar
Scrubs er bare konge! Så på en episode av den helt tilfeldig og jeg var hekta! Skulle bare ønske den kunne komme like raskt til Norge som den går i USA. De er i midten av sesong 6 allerede. Skulle gjerne fortalt litt, men vil ikke ødelegge med spoilere. Tror faktisk denne serien kan bli over 10 sesonger lang.

7830644[/snapback]

 

Tviler den klarer 10 selv om jeg er STOR fan, for desverre har serien tapt seg. Før var den genial, nå er den bare veldig bra. Dr. Cox har utspilt sin rolle desverre, det er Dr. Jan Itor og JD som glitrer igjen bare. Vil også ha mer av The Tod! *mental five!*

 

Ingen som synes konseptet i scrubs ligner bittelitt på greys anatomy?

Bare at sistnevnte er litt mer seriøst though

7830664[/snapback]

 

Heller motsatt?

Scrubs: aired from: Sep 2001

Greys Anatomy: aired from: Mar 2005

I rest my case.

Endret av hds
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...