Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid skilt mellom Deadmines og Dire Maul med at når noe skal til Dire maul så sier de som regel "LFG DM west/north/east/tribute. Mens DM er DM, shift clicker alltid en person før jeg spør om invite eller inviterer så det er vel egentlig ikke noe stort problem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

hadde en ganske frustrerene episode for et parr dager siden. Jeg hadde hatt 1-3 Black Morass run per dag den siste uka for å fullføre Karazhan pre questet, og hadde mislyktes hver eneste gang. Det alane var ganske frustrerende. Jeg fikk heldighvis til slutt hjelp av at guild medlem til a sette sammen en bra gruppe og få gjort det. Magen som like før hadde blitt AFK fordi noen ringte på døren :roll: sa plutselig at en shammy i guilden hans trengte quested og skulle bytte med han før siste boss. Først acsepterte ikke shammyen invitsene sa vi stod der uten noen til å ta seg av addsene. Etter et parr minutter fikk vi endelig invitert han. Vi hadde brukt opp chrono beacons alle sammen. Shamaen kommer inn og dør etter 15sek på første elite :roll: jeg og rougen fra guilden min sendte noen ikke så veldige pene /w til den magen akkurat da. Jeg fant ut rett etterpå at den shammyen hadde halparten leather og halpart elendig mail. Men utrolig nok klarte vi det på neste forsøk.

Lenke til kommentar

Uff ja Black Morass kan være veldig surt med randoms. Heldigvis dropper det endel bra ting derfra, så har man ikke guild man kan få med folk fra så går det an å alliere seg med noen man ser kan spille bra, og som vil farme stedet for items. Det å ha en tank som er aggressiv og rask ute med å være på riktig sted til riktig tid, og en mage/warlock med greit utstyr til å drepe adds er nøkkelen til suksess :)

Lenke til kommentar

Whispret av "Dwarfpower":

"need healer brd!plzzzzzzz"

"no sorry"

"kan du danske" (ingen "?" :S )

"no, what does that have to do with anything?"

"cant healer os in brd" "plz"

"no"

"dam ned haeler"

"invites you to a group"

you decline.

"WHYY??" skriver han da. /ignore.

 

 

 

triste mennesker, hele partyet deres var fra <Danish Elite Force> kek

edit: feil fra min side. Han invita, jeg joina, jeg stakk før jeg fikk enda en invite som jeg declinet. ;)

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar

Jeg så en Dwarf Warrior i dag, på min level, drepe nagas på samme område som meg i STV. Jeg bestemte meg for å være carebear, og Mind-Controlla + stam buffa ham, og slang et /kiss. Han rygger et par meter og charger meg med 50% hp. :nei:

 

Naturligvis dreper jeg ham tilbake. Han resser, charger meg igjen og jeg dreper ham på nytt. Jeg går litt bort, han resser. Jeg kommer tilbake og mc + stam buffer ham på nytt, og han løper vekk som et helvete. Halvveis ute av synet forstår han at jeg buffa ham, og later som om ingenting har skjedd.

 

Litt pussig :p

 

Og her følger et eksempel på hvor grilla du kan bli hvis du staver et ord feil;

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
34o8o02.png

 

 

Flame noen for å stave navnet på en klasse feil begynner å bli litt vel klisjé.

 

Her er en personlig favoritt, se på chatten..: :wee:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2mn12tg.jpg

Lenke til kommentar

Var nettopp i STV for å forsøke meg på Arena Chesten, men der står det 5 stk fra samme guild så eg gidder ikke en gang å prøve å få tak i den. Etterpå begynner han ene og skrike noob og masse dritt til meg.. Så da tenkte eg at eg skulle prøve en duell med han. Han 50 druid, eg 46 shadowpriest. Og eg vinner. Woo! :D

Lenke til kommentar
Var nettopp i STV for å forsøke meg på Arena Chesten, men der står det 5 stk fra samme guild så eg gidder ikke en gang å prøve å få tak i den. Etterpå begynner han ene og skrike noob og masse dritt til meg.. Så da tenkte eg at eg skulle prøve en duell med han. Han 50 druid, eg 46 shadowpriest. Og eg vinner. Woo! :D

8290689[/snapback]

Haha, litt eid da :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*bump*

 

Herregud.. Vi var tre priester, en pala og en warrior i Blood Furnace i natt. To av oss priestene var shadow, og en holy. Denne fungerer da som healer.

 

Da vi kom oss til det rommet der vi skulle drepe noen orker som kom ut av bur i veggene, wipet vi en gang, på grunn av at healer lagget. Dette var forsåvidt greit, litt lagg kan forekomme. Men den ene av oss shadowpriester fant ut at vi hadde for lite melee, og dro. Vi andre ignorerte han og fortsatte. Visst greide vi det på andre forsøk! Vi fullførte til og med resten av instancen med bare 4 personer.

 

Oppsett:

 

64 Shadowpriest (meg)

63 Warrior

65 Holy priest

62 Paladin

Lenke til kommentar

Ikke verst Arinomi :)

 

Vi mista healeren vår like før sistebossen i Sethekk Halls og det oppsto panikk.

Jeg sa vi kunne invite en tank og så kunne jeg heale og så kom noe jeg ikke har sett før.

 

"WTF? Druids can't heal! You're tanks!"

 

o_O

 

Hele tiden blir jeg fortalt at jeg ikke kan tanke eller dpse.

Nå kan jeg visst ikke heale heller :p

 

Men det gikk bra tilslutt, etter å ha prøvd ham noen ganger uten healer og med meg som tank, fant vi en hyggelig prest som ville komme å hjelpe oss.

Yay ^^

Og om folk bare hadde lest chatten når det sto AOE - RUN!! og sprunget og gjemt seg bak pilarene, hadde vi sikkert kunne greid det fortere også. :p

Lenke til kommentar
Ikke verst Arinomi :)

 

Vi mista healeren vår like før sistebossen i Sethekk Halls og det oppsto panikk.

Jeg sa vi kunne invite en tank og så kunne jeg heale og så kom noe jeg ikke har sett før.

 

"WTF? Druids can't heal! You're tanks!"

 

o_O

 

Hele tiden blir jeg fortalt at jeg ikke kan tanke eller dpse.

Nå kan jeg visst ikke heale heller :p

 

Men det gikk bra tilslutt, etter å ha prøvd ham noen ganger uten healer og med meg som tank, fant vi en hyggelig prest som ville komme å hjelpe oss.

Yay ^^

Og om folk bare hadde lest chatten når det sto AOE - RUN!! og sprunget og gjemt seg bak pilarene, hadde vi sikkert kunne greid det fortere også. :p

8380429[/snapback]

 

Det er så jeg får en faen i meg av og til: Folk I pugs er ofte stokk totalt analfabetisk dumme. Kjenner meg igjen i dette + de smarte casterene som straks bossen bare beveger seg mot tanken nuker som om det gjaldt livet for å så løpe lengst muligt vekk fra tank og healer når de puller aggro. Selvfølgelig i mens de spammer ennå mere dmg.

Har tatt Sethekk en del ganger å det er som sagt store problemer der det etter FIRE wipes så står fremdeles majoriteten stokk stille i det boss charger for AE. I tillegg: Ingen pots (ne, de selges på AH, trenger penger..billigere med en pot en wipe..) Ingen bandages å rødt gear etter en wipe. Å melde seg på et run med skutt gear er vist helt ok.

 

Kan bli gal av disse slackers.. (måtte bare få det ut :p)

 

 

 

Hvor mangen hjerneceller kan slike spillere ha ??

Lenke til kommentar
*bump*

 

Herregud.. Vi var tre priester, en pala og en warrior i Blood Furnace i natt. To av oss priestene var shadow, og en holy. Denne fungerer da som healer.

 

Da vi kom oss til det rommet der vi skulle drepe noen orker som kom ut av bur i veggene, wipet vi en gang, på grunn av at healer lagget. Dette var forsåvidt greit, litt lagg kan forekomme. Men den ene av oss shadowpriester fant ut at vi hadde for lite melee, og dro. Vi andre ignorerte han og fortsatte. Visst greide vi det på andre forsøk! Vi fullførte til og med resten av instancen med bare 4 personer.

 

Oppsett:

 

64 Shadowpriest (meg)

63 Warrior

65 Holy priest

62 Paladin

8380243[/snapback]

Opplevde nesten det samme selv, bare at vi var 62 druid (moi), 62 warrior, 62 mage, 61 priest. Var en lock som ditcha oss ganske tidlig, men han hadde nesten ikke gjort dmg i det hele tatt så det hadde ingen effekt på gruppa. Wipa bare 2 ganger og fullførte hele instancen. Blood Furnace er ikka akkurat store utfordringen.

Lenke til kommentar

kan innrømme at jeg var den største drittsekken idag...

Var en gruppe som trengte en random til sethekk halls og jeg ble med. De var da på første boss. Etter mye om og men og monging og generelt dårlig spilling kom vi til siste bossen. Gruppa forstod overhodet ikke hvordan den fungerte selv om jeg sa "when he blinks, just run out of sight". De begynte å klage "damn, its so luck based" osv, alle mulige unnskyldninger for å ikke få skylda. Endte opp med at jeg overtalte han som var leder å gi den til meg. Så jeg kicka alle og inviterte guildies :) .

Fikk Oblivion buksene da. ENDELIG!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
kan innrømme at jeg var den største drittsekken idag...

Var en gruppe som trengte en random til sethekk halls og jeg ble med. De var da på første boss. Etter mye om og men og monging og generelt dårlig spilling kom vi til siste bossen. Gruppa forstod overhodet ikke hvordan den fungerte selv om jeg sa "when he blinks, just run out of sight". De begynte å klage "damn, its so luck based" osv, alle mulige unnskyldninger for å ikke få skylda. Endte opp med at jeg overtalte han som var leder å gi den til meg. Så jeg kicka alle og inviterte guildies :) .

Fikk Oblivion buksene da. ENDELIG!

8381829[/snapback]

 

Ondt!.. Men så smart ! :)

Lenke til kommentar
Whispret av "Dwarfpower":

"need healer brd!plzzzzzzz"

"no sorry"

"kan du danske" (ingen "?" :S )

"no, what does that have to do with anything?"

"cant healer os in brd" "plz"

"no"

"dam ned haeler"

"invites you to a group"

you decline.

"WHYY??" skriver han da. /ignore.

 

 

 

triste mennesker, hele partyet deres var fra <Danish Elite Force> kek

8235514[/snapback]

Hvordan vet du det? Du joina jo ikke. :S

Lenke til kommentar

Hadde en irriterende, men komisk samtale i dag. Spilte på druiden min, som nettopp har fått bearform. (Gøy med nye characters :innocent: ) En annen druid begynte plutselig å whine til meg om hvordan man fikk bearform. Jeg forklarte han hvor man fikk questet, og ellers det meste han trengte å vite. Etter å ha gjentatt det et par ganger, for det gikk ikke opp for han de første gangene, sluttet han å spamme meg. (For en liten stund..) :hrm:

 

En time senere ble jeg whisperet av samme person som hadde funnet veien til Moonglade, og nå lurte han på hvor Great Bear Spirit var. Da han fortsatt ikke fant noe etter at jeg høfflig ba han lese questloggen, spurte han igjen hvor bjørnen var.

 

-His northwest in Moonglade, svarte jeg.

-Where is nortwest?

-lol

-I am bad in English .. Where is he?

-Upper left corner of the map..

-Plz tell me where he is

-...

-Plz say something thats near him

-Grass!

./ignore

 

Da orka jeg ikke mer.. :mad:

Lenke til kommentar
kan innrømme at jeg var den største drittsekken idag...

Var en gruppe som trengte en random til sethekk halls og jeg ble med. De var da på første boss. Etter mye om og men og monging og generelt dårlig spilling kom vi til siste bossen. Gruppa forstod overhodet ikke hvordan den fungerte selv om jeg sa "when he blinks, just run out of sight". De begynte å klage "damn, its so luck based" osv, alle mulige unnskyldninger for å ikke få skylda. Endte opp med at jeg overtalte han som var leder å gi den til meg. Så jeg kicka alle og inviterte guildies :) .

Fikk Oblivion buksene da. ENDELIG!

8381829[/snapback]

 

Eeeevuul.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...