Gå til innhold

Hardware.nos julekalender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lei for å si det

 

men jeg synes julekalenderen har vært slapp hittil

 

Ligner veldig mye på ryddesalg

 

Samsung brenner så bra ut, selv om at jeg ikke har testet den

 

Men kabinettet som var annonsert en dag så tvilsomt ut, billig ja, bra nei..

 

Når det gjelder den Xelo skjermen, virker ikke akkurat superbra nei...

 

Dagens tilbud er greit nok, hvis man trenger det

Lenke til kommentar

Quote:


tintin77 skrev (2002-12-05 11:43):

Lei for å si det


men jeg synes julekalenderen har vært slapp hittil


Ligner veldig mye på ryddesalg


Samsung brenner så bra ut, selv om at jeg ikke har testet den


Men kabinettet som var annonsert en dag så tvilsomt ut, billig ja, bra nei..


Når det gjelder den Xelo skjermen, virker ikke akkurat superbra nei...


Dagens tilbud er greit nok, hvis man trenger det


 

Bare for å komme med en liten kommentar.

 

CPU og minne har mange etterlydt. Problemet her er det ikke marginer på de produktene. Vi kan godt få tilbud på de, men det blir snakk om 30-50,- kroner avslag i forhold til den som selger det billigst.

 

Kabinettet var så populært at alt som distributøren hadde på lager ble revet vekk. Samme gjelder produktet fra 3dfxcool. Xelo skjermen er en meget bra skjerm og TFT-panelet er laget av Samsung.

 

Det kommer massevis av bra produkter fremover så det er bare å følge med. Nevner harddisker, skjermkort, skjermer, kabinetter m.m.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-05 12:12, skrev pgressum:



Kabinettet var så populært at alt som distributøren hadde på lager ble revet vekk. Samme gjelder produktet fra 3dfxcool. Xelo skjermen er en meget bra skjerm og TFT-panelet er laget av Samsung.



 

Mulig Kabinettet var populært men jeg har testet å bygge i det og det var frem med Platesaks for å få inn et MSI K7 master hovedkort. det buttet i brønnen til Cdromèn ikke cdromen.

Lenke til kommentar

Quote:


heraldo skrev (2002-12-05 12:30):

pgressum, offtopic spørsmål.

hva slags vifter sitter i Deres nye servere (jfr. videoen som ble lagt ut på hw.no?


det er det verst jeg har hørt
:lol:


 

Det var standard vifter som kom med maskinen. T.o.m. boxed AMD CPUvifter der, men de bråker ikke stort. Du må huske på at servere ikke er laget mht. lydnivå i det hele tatt, men det skjønte du vel :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Ronin skrev (2002-12-05 13:25):

Norek sine tilbud er ikke så galne, synd jeg ikke har bruk for noen av de til nå. Kunne tenkt meg noen store disker + en 19" Samsung LCD


 

Norek selger ikke til sluttbrukere, men ok. Har sett på et par disker, men det er ikke så store marginer og da er jeg redd for at noen kommer til å klage over for dårlige priser på tilbudene... :wink:

Lenke til kommentar

Alle kan jo ikke bli fornøyd hver gang. Det er sikkert mange som har gjort et lite "varp" til nå i julekalenderen.

 

Det er jo følelsen som teller. Trenger du en cdbrenner og får denne 200 billigere enn du hadde ventet, så er jo hvertfall den dagen reddet!

 

Vi vet jo alle at siden det er såpass mange store aktører som kniver om å være billigste webshop, så sier det seg selv at tilbudene blir begrenset.

 

Eneste er hvis en webshop bestemmer seg for å selge med tap for å skape blest om sin virksomhet, da kan man se litt "råere" priser.

 

Jeg selv hadde nok håpet at en eller annen webshop bestemte seg for å kvitte seg med lageret(?) av radeon9700pro kort kjapt og gale...

 

DrErling

Lenke til kommentar

....kan hende jeg er veldig kjip nå....men jeg synes det enda ikke har vært et suuupert tilbud...de er liksom..100 - 200 kr under normalpris..og det er liksom ikke nok for at jeg skal hoppe på. Det er ikke et sensasjonelt tilbud som gjør at jeg vil foreta et impulskjøp, eller tenke "dette er FOR godt til å la gå"...mmmh..litt skuffa rett og slett. Mann får håpe det blir bedre.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-06 08:26, skrev DrErling:



Jeg selv hadde nok håpet at en eller annen webshop bestemte seg for å kvitte seg med lageret(?) av radeon9700pro kort kjapt og gale...


DrErling


 

:grin: :grin:

 

Hvem kunne ikke tenkt seg det!!!

 

Synes det siste tilbudet på dag 6 var bra. Noen som har noe å si på dette kortet. GeForce 4 Ti4200 128MB 8xAGP

 

Slett ikke værst synes jeg. Duger dette når det gjelder overklokking?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...