Gå til innhold

Hardware.nos julekalender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart vi alle kunne tenke oss tilbud på ram og cpu, men selv om dette er varene vi sikler etter mest så er dette også i større grad varer som leverandøren bestemmer prisen på.

Og dessverre for oss er det ikke mye slingringsmonn å gå på der. :sad:

 

At det loves HD og skjermkort trekker forøvrig litt opp igjen. Synes heller ikke d har vært noe å danse rundt juletreet for enda.

Lenke til kommentar

Quote:


unwill skrev (2002-12-06 00:33):

Hva med dagens skjermkort da? 1600 for et GF4Ti200 128 MB RAM høres jo ikke ut som et knalltilbud egentlig...


Er ikke det "vanlig" pris for tiden?


 

Ca 1800,- for det kortet. En får billigere Ti4200 kort, men dette har DVI, Video inn og ut osv. Noe billigere enn det vil du ikke få det til, da det er PS DATA sin innpris.

 

Tror litt av "problemet" er at mange har en eller annen oppfatning om at det er store marginer i bransjen. Det er det (heldigvis) ikke og derfor er det ikke rom for de helt store avslagene heller. De produktene som selges selges til kostpris eller med tap her. Noe mer kan en vel ikke forvente?

Lenke til kommentar

Quote:


DrErling skrv noe sånt som:

Jeg selv hadde nok håpet at en eller annen webshop bestemte seg for å kvitte seg med lageret(?) av radeon9700pro kort kjapt og gale...


 

Hadde ikke vært meg imot akkurat, men jeg tror ikke akkurat det er noen store problemer for nettbutikken å bli kvitt Radeon 9700 Pro kortene for tiden. I prisguiden er 8 av 10 oppført som utsolgt for R9700Pro. Vet ikke om dette er helt riktig, men det kan nok tyde på at det er stor etterspørsel etter dette kortet ja.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-06 17:01, skrev Jattajatta:


Hadde ikke vært meg imot akkurat, men jeg tror ikke akkurat det er noen store problemer for nettbutikken å bli kvitt Radeon 9700 Pro kortene for tiden. I prisguiden er 8 av 10 oppført som utsolgt for R9700Pro. Vet ikke om dette er helt riktig, men det kan nok tyde på at det er stor etterspørsel etter dette kortet ja.



 

 

Tror ikke du skal se for mye på at det står en rød firkant ved siden av. Hvis butikken står oppført på listen så betyr det stor sett at de har det eller skaffer det raskt.

Lenke til kommentar

Quote:


tunefish skrev (2002-12-07 10:43):

Quote:


Den 2002-12-07 10:33, skrev Blib:

Står på orsiden at dagens tilbud kommer fra PS-DATA enda det klart er fra Microplex :smile:


 

Fiffig... la jeg faktisk ikke merke til!

Oppmerksom liten bissevov!

Skjerpings, Per Øyvind!! :razz:

 

Jepp :smile: Fikk en mail om det også.. Går litt fort så sent på kvelden... Fikset nå i alle tilfeller.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-09 10:07, skrev pgressum:

Quote:


Robkvi skrev (2002-12-09 09:54):

Dagens tilbud var ganske tiltrekkende for min del..



 

Godt å høre. Det er ikke enkelt å tilfredsstille alle her, men vi prøver å få inn litt forskjellige produkter.

 

Det høres bra ut.. Venter fremdeles på de helt 'ta av' tilbudene.. Snakker da om rabatter på 1k +

Lenke til kommentar

Quote:


Robkvi skrev (2002-12-09 10:11):

Det høres bra ut.. Venter fremdeles på de helt 'ta av' tilbudene.. Snakker da om rabatter på 1k +


 

Vel... Situasjonen for butikkene er som regel:

 

Innpris + mva * 1,1 eller noe sånt. Det betyr at de kan gå ned 6-8% på prisene sine. Ikke rom for de helt store reduksjonene for å si det på den måten.

 

HW har nok en del av ansvaret for det :wink: Det er i alle tilfeller mange butikker som klar over presset på pris grunnet webshoptester og prisguiden vår.

Lenke til kommentar

Det høres bra ut.. Venter fremdeles på de helt 'ta av' tilbudene.. Snakker da om rabatter på 1k +

 

Ærlig talt, dette er jo som å håpe på julenissen kommer med pakken til deg, neover pipa..

 

Med de marginene som er i blant webshopene så er det dette ikke akkurat supersannsynlig da...

 

Men ingen regel uten unntak da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...