Gå til innhold

Hardware.nos julekalender


Anbefalte innlegg

Jeg forstår flere av tilbakemeldingene om "dårlige" tilbud i julekalenderen. Som Per Øivind har nevnt er avansen på dataprodukter presset til et minimum så de vanvittig store avslagene vil man neppe se. Litt mer enn 3% burde man likevel kunne forvente..

 

Samtidig bør man kanskje rette oppmerksomheten et skritt videre enn til Hardware.no? Julekalenderen skal være et "ekstratilbud" til både webshoper og lesere. Leserne svikter så absolutt ikke, men jeg ser at flere av tilbudene fra webshopene knapt kan kalles tilbud..

 

Siden Hardware.no brer seg over et forholdsvis vidt spekter synes jeg likevel ikke det er urimelig å ta med produkter som ligger litt på kanten av varespekteret. 24 dager med hovedkort, CPU og RAM blir jo litt kjedelig tross alt.

 

Kanskje vi kan ta en oppsummeringsdebatt i romjulen?

 

Vi får krysse fingrene for gode tilbud fremover :smile:

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 8910 Black er en sinnsykt fin telefon, men selvsagt til en pris som gjør du slipper å se fjortiser med denne telefonen...

 

Heldigvis spør du meg...

 

Tilbudet fra Citri er slettes ikke dårlig nei..

 

Telefonen er da også i ren titan i motsetning til plastikk som finnes i mange andre mobiler.

Dvs en kul foretnings telefon med skikkelig klasse over. (über klasse)

 

Apropos så har 123tele en demotlf (brukt siden juli) til salgs for 3226 kr uten mva og denne er selvsagt av typen Nokia 8910

 

Vanlig pris er selvsagt mye høyere...

 

Til slutt vil jeg nok si at man trenger ikke å være noen fatiglus for å bruke hardware.no

 

Rik eller fattig, klok eller dum, svart eller hvit hardware.no leses av alle samfunnslag der det finnes folk som er interesert i data.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-12-15 17:59 ]

Lenke til kommentar

LOL....skjekk det tilbudet.....MUHAHAHAHA... oppkravet vil bli like høyt som kortet er verdt...pluss at det finnes kort til den prisen i samme kvalitet i vanlige butikker.... =) dette var morro.... haper det snart kommer et ordentlig tilbud..... Muligens ram eller 128 mb skjermkort, til 50% redusert :grin:

da hadde jeg likt hw julenissen :roll: *hint hint*

Lenke til kommentar

må si meg enig med B|Real her ja. dette er vel faktisk den første varen som kan kalles et bra tillbud, så skjerp dere!

det at hw har en julekalender betyr ikke at dere skal FÅ varene, men at dere kan få litt avslag på dem.. :roll:

 

btw gressum: veldig bra tilbud du har i dag, slike tilbud skulle jeg gjerne hatt fler av! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Jannis-15 skrev (2002-12-17 08:30):

må si meg enig med B|Real her ja. dette er vel faktisk den første varen som kan kalles et bra tillbud, så skjerp dere!

det at hw har en julekalender betyr ikke at dere skal FÅ varene, men at dere kan få litt avslag på dem..
:roll:

btw gressum: veldig bra tilbud du har i dag, slike tilbud skulle jeg gjerne hatt fler av! :smile:


 

Takker! Hyggelig å høre at det i det minste er noen som liker kalenderen :wink: Nettverkskortet er nok en vare som selges med direkte tap fra butikken. Ikke så ofte vi får det til så all ære til Infolink her. De har dog satt en grense på 3 kort per bestilling, men det er vel nokså forståelig.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-17 00:28, skrev B|Real:

Kan dere ikke slutte å kritisere og helder poste slike poster i søppel? Slik som de 2 siste passer absolutt i søppel.

Totalt unødvendig av dere å rakke ned på et flott tilbud som gressum har stilt opp for
dere
helt gratis.


Skjerp dere da. :-


Hva er galt med det jeg skrev??? Jeg mente at det var et godt tilbud, og det var det.

60kr for et nettverkskort, det er utrolig bra.

Mulig jeg bruker smiley'ene feil slik at det ser ut som ironi?

 

Njaal

Lenke til kommentar

Quote:


Squeegie skrev (2002-12-17 09:17):

Quote:


Den 2002-12-17 09:01, skrev Njaal[NOR]:


Jeg tror han mente bare at det var lite relevant, bare en post liksom :wink:

 

Jeg har nå 3 nettverkskort i posten:D

Infolink sitter nok å sender ivei ordrer fortløpende pga. det tilbudet. Det tok 10min før jeg fikk svar på min bestilling.

 

De har en ekstrem pågang. Jeg snakket med de på telefonen i 10 minutter og i løpet av samtalen hadde det kommet inn bestillinger på en 10-15 kort... Vi har satt ned antall kort nå til 2 per bestilling slik at flest mulig skal kunne få billige kort. Infolink hadde "bare" 200 kort på lager (eller noe sånt) og bestilte opp alt de fikk tak i i tillegg (tror de sa 250 ekstra kort). Litt morsomt når det funker så bra :smile:

Lenke til kommentar

Vi ( hvertfall jeg) kritiserer ikke for å kritisere, men det er da ikke noe poeng i å sitte å late som man er begeistret for et tilbud som man virkelig syns kunne vært mye bedre.

 

Nettverkskortet var bra nedsatt i prosent, men frakten blir like dyr som avslaget, og da er man vel tilbake til utgangspunktet? Man får samme kortet på expert bonus til 199, og hvorfor da bestille via dette tilbudet?

Lenke til kommentar

Bestillte meg to kort jeg, håper bare ikke frakten blir for ille....

 

Edit:

-------

Sendte mail til dem og avbestillte kortene... tenker meg det blir litt for dumt og betale mer i porto en kortene.. får håpe de fjerner ordren, de har ikke akkurat så veldig bra ordresystem....

 

[ Denne Melding var redigert av: neonX på 2002-12-17 17:25 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...