Gå til innhold

Hardware.nos julekalender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er tragisk! :sad:

 

Jeg har ikke engang kjøpt sjokoladekalender i år, for jeg regnte med at HW.no's kalender skulle være fullspekket med tilbud, som jeg heller kunne bruke penger på.

 

Nå sitter jeg her og venter og venter og VeNtEr og VENTER OG VEEENTEEEERRRR!!!!! (Uten èn eneste sjokolade å trøstespise på :sad: )

 

Full skjerpings Quad.no!!

Tilbudet bør være ekstra bra i dag p.g.a. all ventinga!

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffa jeg oxo nå...

Kanskje ikke mest fordi jeg tror det kommer et tilbud som er til å besvime av, men at quad ikke prøver LITTTTT mer å få stabla siden på bein igjen, selv om d er søndag, det er tragisk. Sikkert bare en fillefeil som kan rettes opp i løpet av ikke altfor lang tid.

 

Og til ansvarlige på hw.no:

Som andre tidligere har nevnt;

Hvis quad rett og slett ikke klarer å levere i tide, burde dere ta affære og evt bytte om på dagene for webshoppene og sette inn et annet tilbud istedet, slik at ikke alt henger seg opp!

Lenke til kommentar

Har hørt så mye positivt om denne julekalenderen deres, men kan ikke si jeg har så veldig bra inntrykk til nå. Kan jo ikke være noe problem å la folk få vite hva tilbudet er selv om siden er nede. Eller som sagt før, faktisk bytte om på dagens og morgen dagens tilbud. Er jo ikke mangen timene igjen av dagen nå, og kan ikke forvente at folk må sitte her foran pcen pg holde seg hjemme hele dagen for å få dette tilbudet. Er jo ikke våres feil så slutt å la oss lide.

Lenke til kommentar

Hvis jeg havner på kjøret så vet alle hvem som er skyld i det...

hw.no & Quad

Takk for at dere ødelegger julen min....

hvis dette er begynnelsen..så vil jeg ikke vite hva slutten er!

 

Synes dette er egentlig Hw.no sin feil...

Dere BØR opplyse om hvilket tilbud..istedenfor å bare sitte her og si: "vent vent vent"

Vi har ventet siden jul i fjor nå....

Er det SÅÅ farligt å si hvilket tilbud det er snakk om ?

Det er jo 1ste desember!

Lenke til kommentar

Tror det er quad som taper mest på dette faktisk.

De legger nok ut ett tilbud de tjener på, og så mange som ivrer etter å bruke penger nå så hadde de nok tjent noen kroner. Så, Quad kan takke seg selv, så ser vi heller fram til ett fett tilbud imorgen...fra Microplex kanskje? :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: NeoGeo på 2002-12-01 16:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...