Gå til innhold

Hardware.nos julekalender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


MortenH skrev (2002-12-13 02:38):

Quote:


Den 2002-12-13 00:05, skrev tore-:

at hw.no sitt julekalender tilbud idag 13. desember er likt med akam.no sitt er jo forbanna teit. da tenker jeg, useriøst..


 

Joiner den. Burde da være nok aktører i markedet så det kan differensieres litt.

 

 

Bortsett fra når en butikk som skal ha tilbud på HW trekker seg klokken 22:15... Da er det litt sent å organisere noe annet. Butikken klarte rett og slett ikke å komme opp med et tilbud som slo andre på pris. Så tøft er faktisk markedet!

Lenke til kommentar

Quote:


neonX skrev (2002-12-13 12:55):

La oss få navnet på butikken så skal vi banke dem!


Neida, fra spøk til alvor, forståelig nok at det må gjøres på denne måten. Mange som ikke vet om at akamera.no eksisterer en gang, så flesteparten vet vel ikke om deres kalender en gang.



 

Nå har jeg fått ordnet et tilbud fra en annen butikk. Forøvrig er det veldig mange bra tilbud på Akamera også og alle som skal ha seg et digitalkamera e.l. bør følge med der også!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-13 06:42, skrev pgressum:

Quote:


MortenH skrev (2002-12-13 02:38):

Quote:


Den 2002-12-13 00:05, skrev tore-:

at hw.no sitt julekalender tilbud idag 13. desember er likt med akam.no sitt er jo forbanna teit. da tenker jeg, useriøst..


 

Joiner den. Burde da være nok aktører i markedet så det kan differensieres litt.

 

 

Bortsett fra når en butikk som skal ha tilbud på HW trekker seg klokken 22:15... Da er det litt sent å organisere noe annet. Butikken klarte rett og slett ikke å komme opp med et tilbud som slo andre på pris. Så tøft er faktisk markedet!

 

Er fullt klar over av uforutsette ting kan oppstå, det var fint med en forklaring! Ser forresten at det er kommet inn et nytt tilbud, bra jobbet!

Lenke til kommentar

Quote:


MortenH skrev (2002-12-13 14:08):


Er fullt klar over av uforutsette ting kan oppstå, det var fint med en forklaring! Ser forresten at det er kommet inn et nytt tilbud, bra jobbet!



 

Ja det er mye rart som kan skje! Faktisk er det ikke alle butikkene som kan komme med bra tilbud. Vi krever at de i det minste er billigere enn nestemann i prisguiden og da er vi ofte forbi innprisene til mange butikker.

 

Uansett takk for rosen. Vi gjør så godt vi kan her i alle fall. Forøvrig er det slik at desto flere som handler desto bedre tilbud får vi neste år også!

 

Til info er det ca 6.000 personer som lever hver tilbud den dagen det er ute og totalt 10.000 inkl de som leser de i etterkant. Det er bra :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-13 00:13, skrev L..:

Vel komplett.no hadde samme greiene med hovedkortet sitt for noen dager siden.

Den 11 des mener jeg å huske.



 

Det blir feil. De er ikke samarbeidspartene slik hw.no og akam.no er.

 

Så om komplett valgte å ha dagstilbudet likt som hw.no sitt tilbud synes jeg ikke det var rart

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-13 18:05, skrev Goldelf:

Julekalenderen er jo fenomenal, spare hele 78kr på en ram brikke. Her er det verdier og hente.


 

Hvis du leser litt mer av postene, finner du ut hvorfor. Uansett synes jeg dette er en koselig ting, og håper det blir en tradisjon med julekalendre også de neste årene. Og noe billigere er det jo.

Lenke til kommentar

HERREGUD!!! Er alle som skriver i forumet brødhuer eller? Enten det er billige produkter på julekalenderen eller dyre så er det noe feil uansett. Tusen ganger har man blitt fortalt at marginene er minimale på PC-utstyr, likevel sitter folk og venter på at noen skal selge de gull for knapper og glansbilder.

 

Ingen skjønner tydeligvis prosentregning heller, selvfølgelig blir avslagene i kroner mindre på billige produkter!

 

Og så snakker man om å denge sjappene fordi de har samme tilbud på flere kalendre de samarbeider om???

 

For en gjeng med SUSELADDER!!!!

 

 

Biffo

Lenke til kommentar

Fyf...!!

 

Dagens julekalender-tilbud (14) tar kaka!!

 

Et hovedkort:

"Du får det i dag til kroner 979,- hos PCutstyr.no mot normalt 1029,-"

 

Dette mener jeg ikke holder mål! Greit nok at det er små marginer som noen her sier. Men hvorfor kan de ikke selge et produkt med litt tap, de vil jo trolig tjene på det allikevel! På grunn av at mange vil garantert kjøpe noe i tillegg. Se f.eks hoverkortet, skal de først kjøpe det, så trenger de fleste også en prosessor ++ +at de kommer sikkert til å få flere kunder hvis service'n er bra osv...

 

Va bare det jeg ville.

Lenke til kommentar

Quote:


JoaJoa skrev (2002-12-14 00:32):

Fyf...!!


Dagens julekalender-tilbud (14) tar kaka!!


Et hovedkort:

"Du får det i dag til kroner 979,- hos PCutstyr.no mot normalt 1029,-"


Dette mener jeg ikke holder mål! Greit nok at det er små marginer som noen her sier. Men hvorfor kan de ikke selge et produkt med litt tap, de vil jo trolig tjene på det allikevel! På grunn av at mange vil garantert kjøpe noe i tillegg. Se f.eks hoverkortet, skal de først kjøpe det, så trenger de fleste også en prosessor ++ +at de kommer sikkert til å få flere kunder hvis service'n er bra osv...


Va bare det jeg ville.


 

Kortet selges allerede med tap til 979,-

 

Skjønner at det ikke fremstår som et knalltilbud, men dersom vi skal ha med et hovedkort (for P4) også så blir de så små reduksjoner i pris. Så enkelt er det. Marginene på en del produkter er svært små. I det hele tatt er marginene svært små på alt som er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...