Gå til innhold

Hardware.nos julekalender


Anbefalte innlegg

Quote:


gthaman skrev (2002-12-14 09:23):

I fjor syns jeg prisavslagene var mye bedre... Det har ikke vært noe annet en flatskjermen 17" som har vært verdt å kjøpe!


 

Jeg tror det generelt sett var en del bedre marginer i 2001. Markedet har blitt mye tøffere siden den tid, bl.a. grunnet prisguiden vår. Se heller det positive til det; en blir ikke lurt med høye marginer når en handler til valig. Når det er sagt så synes jeg det har vært mange bra tilbud og det kommer flere også. Klart alt er ikke like bra, men sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All ære til folka i HW som gidder å kjøre denne kalenderen, særlig med tanke på alle glade tilbakemeldingene. :grin:

 

Kalenderen er jo en vinn-vinn-vinn situasjon.

Vi får tilgang til gode tilbud! HW får masse besøk på sidene sine og web-shopene får markedsført seg.

Dette burde ikke minst være en gylden sjanse for nye offensive butikker til å nå ut til et stort publikum. Så langt har de tilbudene som har er lagt ut både vært varierende og gode.

 

Og til alle sytkoppene; sitter dere og griner hjemme på juleaften også når gavene ikke helt holder mål :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


rwx skrev (2002-12-14 21:01):

må si det undrer meg at dagens tilbud på hovedkort til 979,- skal være med tap..



Hvorfor undere du deg?

Tenk deg at du kjøper inn kortet til tja...si 700kr?

Og så skal du selv ha profitt på noen kroner og så kommer det noen folk fra hardware.no og vil ha ENDA lavere pris!(Ikke noe personlig hw.no :wink:)

 

Ergo det er lett å gå med tap på dette her.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 09:34, skrev scirocco:

Et ypperlig tilbud i dag.. Et avslag på 200 kr fra 6300 kr gir rundt regnet et avslag på 3 prosent! Tror ikke vi får noen konkursras akkurat av slike tilbud


 

Helt enig, det er ikke poeng med den kalenderen dersom de ikke selger noe betraktelig billigere. Greit nok at de ikke har noe å gå på, men da ville jeg heller satt ut produkter som kan settes ned mye! F.eks så er det ekstrem avanse på skjermkort.

Lenke til kommentar

Telefonen er feit den! Men litt over 3%?! ikke akkuratt "løp og kjøp" pris.. venter til over nyttår, og får den sikkert for 5500,- (bare snakk om noen uker)

 

Julekalenderen er et hyggelig innslag, men tilbudene er ikke noe å skryte av.. men men, skal ikke klage for mye heller. Litt rabatt er bedre en ingen rabatt!

Lenke til kommentar

Syns det er digg med julekalender, synd det ikke har kommet noe jeg har bruk for enda... :sad:

(venter på 120gb hardisk)

 

Selv om rabattene ikke er så store er penger penger.

 

(ingenting slår rabatten jeg fikk for noen uker siden, utstyr for over 12k til bare 7k :grin: var ikke data, men likevel)

Lenke til kommentar

Jeg syns at det burde være en "renvasking" etter dette året angående kalenderen, hva folk ønsker seg konkret osv slik at det er lette å finne tilbud osv som passer alle.

Og at hw.no inngår avtaler med webshopper på produkter, jeg ser at komplett.no har bedre tilbud enn dem som har vært i julekalenderen. Mye annerledes som kunne vært gjort med dette, men jeg er veldig glad for at den er der! Like artig å se hva som er på tilbud hver dag :smile:

Håper at dere lager en post + avstemming etter julekalenderen er over, slik at vi kan si hva som var bra osv. Og at vi som har noe å si om kalenderen kan vente og si hva vi mener i den posten isteden for å skrive det her hele tiden :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...