Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått litt lei How I Met Your Grandmother.

Men herlig casting for denne sesongen. To egentlig gangske kjente skuespillere for oss skal gjestespille denne sesongen.

Jorge Garcia(Hurley i Lost), og Jennifer Morrison(Cameron i House) som de store nye til serien som gjesteskuespillere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greier aldri gå lei av Barney og Marshal egentlig. :p

Enig, de to karakterene er helt geniale, og på mange måter det som holder serien gående om dagen. Håper serien kan nærme seg gammelt nivå i løpet av denne sesongen.

Skrevet

Ingenting er så bra som når Barney har full kontroll over enhver situasjon og menneskene rundt seg.. den siste episoden så var han langt unna det :(

Skrevet (endret)

... og der gav jeg serien opp. All fokuset på Robin - tidenes kjedeligste karakter i en humorserie - Lily og Ted, uengasjerende storylines, svak vitsing (High-six!?!) har frustrert meg for lenge. Takk og farvel. Barney & Marshall, dere holdt skipet flytende til tross for kolossale hull i skroget, men nå er det på tide å evakuere og redde dere selv!

Endret av sch0n
  • Liker 4
Skrevet

Sålenge det ikke blir like dumt som The Big Bang Theory, så kommer jeg til å fortsette å se. Det er en del av 'Series (uttales serious) Tuesday' :wee: .

Og det er tydelig oppsplitting av karakterer.

Ted er, vel, Ted som løper rundt og leter etter morra til kidsa og ikke klarer det.

Robin+Lily er kvinnfolk og holder på med sitt og får dessverre tid foran kameraet med det.

Marshall+Barney er drivkraften i serien, så lenge ikke vitsene synker for lavt (det TBBT er rammet av), så klarer serien seg :) .

Skrevet

Da har jeg tatt igjen tvsendingene. Serien har dessverre tapt seg litt mot slutten, og jeg føler det blir mer og mer "tvungne" komi-situasjoner, der de tidligere kom mer naturlig, om dere skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Fortsatt morsomt å følge med. Og de lurer oss lett ei stund til. Mange som ønsker å se hvem kona er.

Men jeg har ikke den samme rett hjem fra skolen for å se HIMYM følelsen lengre. Nå kan jeg lett drøye episoden et par dager før jeg ser den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...