Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At menn sminker seg, i mine øyne: fysj, helt feil. Men vi er alle ganske forskjellig. Om jeg finner ut at en kompis barberer seg her og der så vil jeg akseptere det liksom, og fortsatt være kompis (= Med mindre vedkommende prøver seg på noe mer drastisk :p

 

Som de fleste sikkert synest, så kan det bli veldig tvilsomt vist menn bruker sminke, barberer legger osv. Greit nok. Men det må vel være flere måter å sminke seg på? f.eks sånn som Green Day sminker seg, det er jo råtøft :D Og sånn regner jeg med at en kan sminke seg uten å bli sett på som homofil? (=

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_eir_*

ÆSJ ÆSJ ÆSJ

 

Lov meg ein ting, alle de mannfolk som les detta: VÆR DYKK SJØLVE!

Sminke og menn, det er to ting som ABSOLUTT ikkje høyrer saman. Har STERKE meiningar på akkurat dette området. Menn er menn (slik bør det iallfall vera). De ska vera barske og maskuline.

 

Kunne aldri forelska meg i ein gutt som brukar sminke :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
selvfølgelig skal ikke gutter bruke sminke. Viktig å leve opp til hvordan samfunnet sier at du skal se ut vettu!

7798613[/snapback]

 

Det er slike holdninger som ødelegger folks meninger.

Alle har rett til å være hvem de selv vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hva er denne tråden til for da? De spør jo om våre meninger, og da må vel vi få lov til å svare. Kanskje vi bare skal holde kjeft...?

7798638[/snapback]

 

Jeg sa da bare min mening, gjorde jeg ikke?

Lenke til kommentar

Jeg synes at de som har så konservative meninger som "Gutter skal ikke bruke sminke fordi de er gutter," bør tenke seg om litt mer og skrive et nytt innlegg hvor de utdyper litt.

 

Enkelte av oss har nemlig veldig liten forståelse for at noe "rett og slett bare er sånn" eller at "det er sånn det skal være".

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Gutter skal ikke være så utseendebevisste som jenter, og ved sminke går hvertfall streken. Hvorfor bry seg SÅ mye om utseendet når det er de andre tingene du gjør som faktisk er viktige.

7799188[/snapback]

Er det en lov som sier det? Eller er det en norm? Ja, det er en norm. Må man følge normer? Nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Gutter skal ikke være så utseendebevisste som jenter, og ved sminke går hvertfall streken. Hvorfor bry seg SÅ mye om utseendet når det er de andre tingene du gjør som faktisk er viktige.

7799188[/snapback]

 

Man kan jo likegodt si det til jenter som gutter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...