Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri tenkt på det før jeg faktisk møtte på en gutt med sminke.. han var kjempe heit og man merket egentligikke at han hadde sminke :) , litt brunkrem og kankje litt makara( litt usikker på om det var maskara :hmm: ) men brunkrem var det hvetfall.. syntes ikke det var noe problem.. om det gjør at han føler seg bedre eller han selv vil det er det ett fett for meg ;) hva med solarium?? hva er værst? gutt i solarium eller brunkrem?? :hmm:

selv syntes jeg begge deler er ok med måte :thumbup:

GJØR SOM DERE SELV VIL GUTTER:) SYNTES Å TØRRE Å SKILLE SEG UT Å GJØRE DET DU VIL SELV OM ANDRE IKKE VIL LIKE DET ER TØFT JEG;) snakker ikke om helt psyko ting her nå:p alle måter å skille seg ut er ikkke bra:P:P meen burde ikke folk få velge selv hva man mener er riktig for seg selv..

Lenke til kommentar
Må le litt av denne maskuline holdningen her! Folk får da gjøre som de vil. Det er greit at man er imot det, men noen kommentarer blir litt latterlige.

 

Jeg ville ikke brukt sminke selv allikevel. Kanskje dekkstift for kviser, men ikke noe mer.

7771213[/snapback]

Ikke så latterlig som gutter som sminker seg :)

Lenke til kommentar
<3, er du gutt eller jente?

7769951[/snapback]

Hvilken forskjell gjør det?

7774701[/snapback]

Altså synspunkter fra begge kjønn er jo greit da. :D

7774789[/snapback]

Jasså? I en annen tråd her var det lite populært for gutter å komme med synspunkter på hvordan gutter skal se ut. :p

 

Men ok, jeg har jo også sett gutter med sminke. Det var særlig en som hadde sminka seg så huden i hele ansiktet var rein og glatt... Han så ganske fin ut, det skal sies. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...