Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

men det er helt ok at jenter gjør det ??

7736142[/snapback]

Jenter bruker bind og tamponer også. Synes du det er greit når gutter vil gå rundt med en tampong i anus?

 

Edit: leif

7867848[/snapback]

Lame argument. Jenter har behov for bind og tamponger, det har ikke gutter. Derimot er det sminkebehovet kjønnsnøytralt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe! Jeg er vel ikke helt for at gutter skal sminke seg.. for det blir seende ganske femi ut etterhvert...

 

Jeg måtte søke etter Brian Molko som ble nevnt tidligere i tråden her, og han ser jo egentlig ut som ei kjerring! :!: Så det er kanskje derfor han sminker seg.. :p

 

Men over til noe annet.. Dama mi overtalte meg til å få sminke meg en gang. Jeg kan ikke si jeg var spesielt sugen på akkurat det, men det ble nå til at hun fikk lov! :) Jeg må innrømme jeg så veldig femi ut etterpå, til tross for litt skjegg! Hehe! Men huda ble jo seende veldig ren og fin ut da.. :p

 

Min mening er vel at gutter ikke bør bruke sminke, uansett hvor pent det blir. Blir du for pen, blir du jo seendes ut som den dronninga, dermed er gaylooken på plass. Homser er jo i bunn og grunn damer, så de må nesten få lov.. :p Men resten av den mannlige befolkningen kler strengt tatt ikke sminke!

 

Emo-folka sminker seg ofte har jeg sett, men det blir litt feil det også..

Lenke til kommentar
men det er helt ok at jenter gjør det ??

7736142[/snapback]

Jenter bruker bind og tamponer også. Synes du det er greit når gutter vil gå rundt med en tampong i anus?

 

Edit: leif

7867848[/snapback]

Lame argument. Jenter har behov for bind og tamponger, det har ikke gutter. Derimot er det sminkebehovet kjønnsnøytralt.

7868013[/snapback]

Hvis han tror gutter kan gjøre alt jenter kan, kunne han like gjerne vært utstyrt med livmor, imo. :roll:

 

Keltern: Homser er i bunn i grunn _IKKE_ damer.

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

Det er faktisk vitenskapelig bevist at homofile menn som regel (men regler har jo unntak) har flere feminine trekk enn heterofile menn. Homofile damer er derimot mer maskuline enn heterofile damer. (kilde: En episode av 60 minutes + Alfred Kinsey)

 

Basta bom for den diskusjonen.

Lenke til kommentar

Skal forresten legge til at den femininiteten man ser på Homsepatruljen og Raballder og Gay Army og slikt ikke er helt representativ for norske homser. Husk at disse programmene er kommersielle (og dette motebefengte, feminine imaget som går på alt annet enn hva homofili faktisk er) og er laget for å tjene penger. Dessverre går jo dette utover den homofile mannen i gata som plutselig blir oppfattet som kjedelig siden han er så ordinær.

Lenke til kommentar

Har en kompis som er plaget med kviser. Han bruker brunkrem av noe slags. Han vil ikke gå på byen uten å ha det på seg. Han bruker så lite av det at det nesten ikke synes, synes det er helt greit. Vis smike hjelper et problem ser jeg ikke problemet med å bruke det. :)

Dermed ser jeg en med 2mm tykk lag brunkrem med div andre sminkesaker blir det satt litt på spissen.

Lenke til kommentar

For noen dager siden på skolen sminket 2 venner av meg seg. (gutter)

 

(de skulle bare tulle med det) Jeg synes dette så helt jævlig ut. både feminint og ekkelt.

selvfølgelig lo jeg masse.

 

Menn skal være menn vi skal være barske Krigere fra det kalde nord!!

 

sminke er for jenter.

Lenke til kommentar
For noen dager siden på skolen sminket 2 venner av meg seg. (gutter)

 

(de skulle bare tulle med det) Jeg synes dette så helt jævlig ut. både feminint og ekkelt.

selvfølgelig lo jeg masse.

 

Menn skal være menn vi skal være barske Krigere fra det kalde nord!!

 

sminke er for jenter.

7885245[/snapback]

Og jenter er svake pinglete vesener som ikke kan annet enn å se på unger vokse opp, vi skal helst ikke ha noe med dem å gjøre, ugg ugg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...