Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Ingen tvil om at sminke kan se bra ut, det er jo ikke det det går på.

 

Hvorfor er det eid? En hvilken som helst gutt bør da kunne si at han synes en annen gutt ser fin ut med sminke uten å bli stempla som skeiv? Jeg sa faktisk ikke at han var tiltrekkende/sexy/hot eller noe i den dur. ;)

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil ikke si noe direkte om legningen min på åpent forum, takk. Mange jeg kjenner på dette forumet, kan oppstå uønskede situasjoner på skolen etc.

7774978[/snapback]

 

Problemet med tilbakeholdelse av informasjon er at antagelser oppstår, og rykter kan være verre enn sannhet.

 

 

Bare et tips.

 

(Jeg respekterer deg uansett, jeg tenker bare i forhold til de du måtte kjenne)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
<3, er du gutt eller jente?

7769951[/snapback]

Hvilken forskjell gjør det?

7774701[/snapback]

 

Det var bare slik at jeg tenkte at hvis <3 hadde vært (er) en gutt, hadde dette "bevist" at ikke alle har det "normale" synet på gutter som sminker seg.

("Normal" ut i fra å dømme karrakteren av de fleste postene i denne tråden)

Lenke til kommentar
Problemet med tilbakeholdelse av informasjon er at antagelser oppstår, og rykter kan være verre enn sannhet.

7775809[/snapback]

Isåfall startet ryktespredningen her i forumet, i post #139, av ArmenMinAu. Jeg synes "modsa" burde fjerne flere innlegg som tenderer mot personangrep på Vegard.

7776014[/snapback]

 

Det får være moderatorenes sak, jeg bare gir et poeng.

Lenke til kommentar

Ha! En låt av Shania Twain kommer meg ihug: "You don't impress me much!"

 

ArmenMinAU: Du spør aldri noen på dette forumet om de er bifile. Folk forteller slikt selv, hvis de ønsker.

 

Shark: Du fyrer ikke oppunder mobbing fra ArmenMinAU ved å glise av hans mobbing.

 

ArmenMinAU og Shark har ikke snøring på hva mobbing er... Ungdom i dag har ikke oppdragelse. :no:

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Ha! En låt av Shania Twain kommer meg ihug: "You don't impress me much!"

 

ArmenMinAU: Du spør aldri noen på dette forumet om de er bifile. Folk forteller slikt selv, hvis de ønsker.

 

Shark: Du fyrer ikke oppunder mobbing fra ArmenMinAU ved å glise av hans mobbing.

 

ArmenMinAU og Shark har ikke snøring på hva mobbing er... Ungdom i dag har ikke oppdragelse.  :no:

7776283[/snapback]

Men det er godt du er perfekt da :)

Har vi ihvertfall en som er enestående og perfekt her.

 

Hvordan kom du inn i bildet egentlig?

Lenke til kommentar

Gjelder ikke nåværende diskusjon, men drar tilbake til det originale:

 

I teorien synes jeg at en skal få gjøre akkurat det en vil når det kommer til sånt, selv om jeg i praksis oppfatter det som litt tvilsomt. Jeg vil godta det, og prøver på det.. men egentlig er jeg ikke begeistret for sminke i det hele tatt. Jeg føler at jenter skjuler seg bak sminken.. blir slaver på et vis. Vil helst at en er naturlig, slik en faktisk er.. sjansen er stor for at folk godtar deg akkurat som en er. Jeg er sjeleglad for at ikke kjæresten min bruker sminke.. jeg elsker henne akkurat som hun er..

 

Men for all del.. for de som absolutt vil, så vær så god, men liker som sagt ikke tanken..

 

Når det kommer til kviser, så bruker jeg faktisk en såpesak som heter lactacyd, den hjelper faktisk. Den rengjør huden sånn at den kan reparere seg selv, og ikke noe annet:)

Lenke til kommentar

Enig med TreeHugger, mem vi må nok se dette i en større sammenheng. Ikke på på tross av, men snarere på grunn av, menneskets intelligens og individets selvstendighet...

 

Homogreia kommer opp hver eneste gang dette diskuteres, sminke, klær, foreldre.... Selv mor er ikke bare mor lenger og far ikke bare far.... De er begge bare i ferd med å bli to individer i samme rase...

 

Selv ikke pupper er lenger forbehold bare det ene kjønn, eller andre utvekster for det omvendte kjønn for den slags skyld...

 

Men så lenge vi gjør som Ole Brum og takker ja til begge deler er det den veien vi går tror jeg... Er jo snart ikke mulig å se forskjell kvinner og menn :)

 

Ok, jeg er nok litt gammeldags jeg også... Hadde tross alt vært enklere om man også i fremtiden faktisk kunne se forskjell på kvinner og menn, men forskjellene blir stadig mer utvisket på godt og vondt.

 

Selv synes jeg det er skremmende, men hva gjør man ikke for utviklingen i toleransens høyborg ;)

 

En løsning kunne kanskje ha vært å stå utenfor et toalett for å sjekke hvilken dør som ble brukt :)

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Ha! En låt av Shania Twain kommer meg ihug: "You don't impress me much!"

 

ArmenMinAU: Du spør aldri noen på dette forumet om de er bifile. Folk forteller slikt selv, hvis de ønsker.

 

Shark: Du fyrer ikke oppunder mobbing fra ArmenMinAU ved å glise av hans mobbing.

 

ArmenMinAU og Shark har ikke snøring på hva mobbing er... Ungdom i dag har ikke oppdragelse.  :no:

7776283[/snapback]

Nok barnehagetane-fakter her. Jeg driver ikke å spør Vegard_ i en åpen folkemengde akkurat. Særlig flau kan man ikke bli. Det er et internettforum og folk kan enten velge å ignorere eller svare på innlegget. I historiebøkene kommer det hvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...