Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en gutt på skolen som går med sminke. Det ser rett og slett ufattelig stygt ut. Han hadde sett MYE bedre ut uten sminke. Jeg har til og med en venn som er homofil som føler det samme. De fleste jenter sier det samme de også.

 

Jeg mener at sminke på gutter er fy, fy.

 

Sminke på jenter er i mange tilfeller ganske stygt det også. Men jeg føler at de fleste jentene jeg kjenner tar ikke på så mye sminke. De tar nok til at det ikke merkes. Det som er pent, mener jeg.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke gutter skal bruke sminke, det blir bare... falskt liksom. Ikke at jenter ser falske ut som bruker sminke eller noe, men til en viss grad. :!:

 

Vi hadde elevforestilling på skolen en gang og da måtte alle som skulle stå på scenen bruke sminke. Jeg var en av skuespillerne og jeg husker at jeg syntes det var skikkelig ubehagelig, det var vondt å ta på eyeliner og det klødde i øynene mens jeg sto på scenen. Vi måtte også ta på rouge og brunkrem. Når man står på scenen og svetter under lyskasterne er det ikke deilig å ha på brunkrem.

På de siste forestillingene hadde vi lite eyeliner igjen så vi måtte bruke flytende eyeliner på en sånn liten flaske som ble tatt på med en liten pensel, det er det verste jeg har opplevd. Jentene hadde ikke problemer med å ta sminken på ,ettersom de er vant med det.

 

Kort sagt; jeg ser ikke så mye postitivt med sminke. :p

Lenke til kommentar
hei. Hva synes folket om gutter som sminker seg? ikke noe ala marilyn manson stil, men bare littegrann.. Er det helt for ille femi eller er det bare bra??

7735912[/snapback]

har hørt rykter om gutter på trinnet som smiker seg. æsj.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Denne diskusjonen leder nok en vei om de som tar dette temaet på den måten å påstå at alle gutter som sminker seg er homo oversees.

 

Seksuell legning har som sagt ingenting å gjøre med hva man smører fjeset inn med, enten det er maskara, eyeliner eller brunkrem.

 

Det må være opp til hvert enkeltindivid om han velger å sminke seg, og man burde totalt overse hva andre syns om det, spesielt siden det somregel er utsagn som kan sammenlignes med noe en hadde hørt fra en innavla gammaldags landsbyidiot.

Lenke til kommentar

Du snakker jo ned om "innavla gammaldagse landsbyidioter" akkurat som de "innavla gammaldagse landsbyidiotene" snakked ned om gutter med sminke. Hva er forskjellen?

 

Jeg kan være enig med deg at sminke ikke har noe å gjøre med om du er homo eller ikke, men fremdeles mener jeg at gutter ikke skal sminke seg. Om det er i forbindelse med teater eller at du skal på tv osv, er det noe annet.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Du snakker jo ned om "innavla gammaldagse landsbyidioter" akkurat som de "innavla gammaldagse landsbyidiotene" snakked ned om gutter med sminke. Hva er forskjellen?

 

Jeg kan være enig med deg at sminke ikke har noe å gjøre med om du er homo eller ikke, men fremdeles mener jeg at gutter ikke skal sminke seg. Om det er i forbindelse med teater eller at du skal på tv osv, er det noe annet.

7767335[/snapback]

 

Poenget mitt var, selv om det kanskje ikke kom godt nok fram, at man ikke burde bry seg om hva andre syns om en.

 

Kanskje jeg overreagerte en smule, men det må vel være forståelse inne for også dette da de fleste svarene i denne tråden er såpass stereotypiske?

Lenke til kommentar
Jeg kan være enig med deg at sminke ikke har noe å gjøre med om du er homo eller ikke, men fremdeles mener jeg at gutter ikke skal sminke seg. Om det er i forbindelse med teater eller at du skal på tv osv, er det noe annet.

7767335[/snapback]

Hvorfor ikke? Hvorfor kan jenter men ikke gutter?

Lenke til kommentar

Jaja, er enig med deg sånn sett. Har ingenting i mot gutter som sminker seg, selv om jeg ikke syns det er fint.

 

Til olsen:

Fordi sminke er en jenteting. Derfor kan jenter, men ikke gutter. For min del skal det være forskjell mellom jenter og gutter, du ser ikke mange gutter med høyhelte sko og BH heller.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Fordi sminke er en jenteting. Derfor kan jenter, men ikke gutter. For min del skal det være forskjell mellom jenter og gutter, du ser ikke mange gutter med høyhelte sko og BH heller.

7767491[/snapback]

Gir ingen mening... Høyhælte sko finnes for gutter også, riktignok lavere og ikke stilett, men det har sin naturlige forklaring. BH har ikke vi gutter bruk for. Sminke derimot :dontgetit:

Lenke til kommentar

Til info:De aller fleste mannlige Hollywood-kjendiser bruker sminke.

 

Snakker om at de bruker det når de skal ned den røde løperen osv, ikke i en filmsammenheng.

 

Selv sminker jeg meg ikke, da jeg ikke ser noe behov for det.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...