Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gutter som sminker seg utenom teaterscene, filmsett osv. er etter mitt syn homofile eller veldig metrofile! Værste jeg vet er femi gutter!!

7848489[/snapback]

De er etter ditt syn homofile eller veldig metrofile? Okay? Har du i det hele tatt peiling på hva homofili er? Virker som om du har fordommer mot homofile, de bør du i så fall legge fra deg snarest.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
De er etter ditt syn homofile eller veldig metrofile? Okay? Har du i det hele tatt peiling på hva homofili er? Virker som om du har fordommer mot homofile, de bør du i så fall legge fra deg snarest.

7850358[/snapback]

Jeg liker ikke homofili, nei! Jeg mener de har misforstått det mest grunnleggende fra naturens side.

 

Om jeg har fordommer mot homofile eller ei har du da ingenting med å gjøre.

Lenke til kommentar
De er etter ditt syn homofile eller veldig metrofile? Okay? Har du i det hele tatt peiling på hva homofili er? Virker som om du har fordommer mot homofile, de bør du i så fall legge fra deg snarest.

7850358[/snapback]

Jeg liker ikke homofili, nei! Jeg mener de har misforstått det mest grunnleggende fra naturens side.

 

Om jeg har fordommer mot homofile eller ei har du da ingenting med å gjøre.

7851489[/snapback]

Hva er det de har misforstått, da? At gutter ikke skal bruke sminke?

 

At en gutt bruker sminke, betyr ikke at han er homo.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hva er det de har misforstått, da? At gutter ikke skal bruke sminke?

 

At en gutt bruker sminke, betyr ikke at han er homo.

7851538[/snapback]

Svarte på det du spurte om ang. om jeg hadde fordommer mot homofile.

Lenke til kommentar
Hva er det de har misforstått, da? At gutter ikke skal bruke sminke?

 

At en gutt bruker sminke, betyr ikke at han er homo.

7851538[/snapback]

Svarte på det du spurte om ang. om jeg hadde fordommer mot homofile.

7851559[/snapback]

Ok, da spør jeg litt mer:

 

Er det sminke som gjør at folk føler seg tiltrukket av gutter, eller? Hva er det som får deg til å se på gutter som bruker sminke som homofile eller veldig metrofile?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg liker ikke homofili, nei! Jeg mener de har misforstått det mest grunnleggende fra naturens side.

7851489[/snapback]

 

Hvorfor liker du ikke homofile?

Bare siden de liker personer av samme kjønn? Bare siden de sminker seg?

Jeg syns du burde døyve påstandene dine til du har hatt en lengre forståelsesfull samtale med en homofil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ok, da spør jeg litt mer:

 

Er det sminke som gjør at folk føler seg tiltrukket av gutter, eller? Hva er det som får deg til å se på gutter som bruker sminke som homofile eller veldig metrofile?

7851590[/snapback]

Kanskje litt dumt å skrive det i en "gutter med sminke"-tråd. At jeg ikke liker homofile er da ikke opp til deg!
Hvorfor liker du ikke homofile?

Bare siden de liker personer av samme kjønn? Bare siden de sminker seg?

Jeg syns du burde døyve påstandene dine til du har hatt en lengre forståelsesfull samtale med en homofil.

7851593[/snapback]

Tenk hvis alle løp rundt og var homofile, hvor lang tid tror du det ville tatt før det ikke var flere folk igjen? :hmm: 90-100 år, kanskje.

 

Det er det jeg mener de har misforstått, det mest grunnleggende i menneskets, alle dyr, bakterier osv., formering.

Lenke til kommentar
Ok, da spør jeg litt mer:

 

Er det sminke som gjør at folk føler seg tiltrukket av gutter, eller? Hva er det som får deg til å se på gutter som bruker sminke som homofile eller veldig metrofile?

7851590[/snapback]

Kanskje litt dumt å skrive det i en "gutter med sminke"-tråd. At jeg ikke liker homofile er da ikke opp til deg!

7851643[/snapback]

Det var du som dro homofili inn i denne diskusjonen, så da synes jeg du også skal svare for hva som er som homofilt med å bruke sminke.

Lenke til kommentar
Tenk hvis alle løp rundt og var homofile, hvor lang tid tror du det ville tatt før det ikke var flere folk igjen? :hmm:  90-100 år, kanskje.

7851643[/snapback]

Men nå har det seg sånn at det er et mindretall som er homofile, og at de ikke utgjør noen som helst trussel mot menneskenes overlevelse. Kloden er per dags dato overbefolket, så sånn sett er det bare en fordel med homofile i et globalt perspektiv.
Det er det jeg mener de har misforstått, det mest grunnleggende i menneskets, alle dyr, bakterier osv., formering.

7851643[/snapback]

Det er flere dyrearter som har sex kun for nytelsens skyld også. Selv om formering er viktig for en art er den ikke avhengig av at alle individer formerer seg.

 

On-Topic: Sminke burde være et valg den enkelte tar. Folk burde ikke la være å gjøre som de vil bare fordi noen andre mener at det er feminint.

Lenke til kommentar
Tenk hvis alle løp rundt og var homofile, hvor lang tid tror du det ville tatt før det ikke var flere folk igjen? :hmm:  90-100 år, kanskje.

7851643[/snapback]

Homser har eksistert siden tidenes morgen. Og verdens populasjonen bare øker og øker. Homofili er NATURLIG. Og dere som har fordommer mot homofile bruker dette som "argumenter" når det til syvende og sist egentlig dreier seg om at dere synes at det er ekkelt *sukk*.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
men det er helt ok at jenter gjør det ??

7736142[/snapback]

Jenter bruker bind og tamponer også. Synes du det er greit når gutter vil gå rundt med en tampong i anus?

 

Edit: leif

 

Jeg liker ikke homofili, nei! Jeg mener de har misforstått det mest grunnleggende fra naturens side.

Det er nok du som har misforstått, noe her. Homofili er helt naturlig i alle dyreriker.

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/10/13/479682.html

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...