Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I følge wikipedia:

 

En mann er et kjønnsmodent menneske av hankjønn, til forskjell fra gutt og kvinne.

Jepp... Og så kom "ladyboys", feminister og andre og ødela alt.

 

Menn har fremdeles skjegg, hår på brystet, brede skuldre og ingen sminke.

 

Eller din for vid.

 

Så jeg er hunkjønn plutselig fordi jeg ikke synes urenheter f.eks. er spesielt kledelig og dekker dette med en concealer?

Nei. Men du er ikke mann.

Lenke til kommentar
Vil du forklare meg hva jeg er, om ikke mann?

Femi. Du har for mange feminine trekk til å være mann. en mann ser ut som, og oppfører seg som, han kan drepe vilt med bare nevene. Dagens metroseksuelle hankjønn er en avart av det overbeskyttede og overfeminiserte samfunnet vi lever i idag. Å være mann krever en del ting, en av disse tingene er å IKKe bruke sminke.

Lenke til kommentar
Jeg regner med du nekter sminke om du skal i TV-studio også, det er så fint med folk med bastante meninger.

TV og FILM sminke er et nødvendig onde. samme for teater. Det henger sammen med lys/kontraster o.l. Så intill en klarer å få tv-bilder til å bli som å sitte i sin egen stue å snakke med noen, så må vi nok dessverre akseptere sminke der. Men pokker heller, en fjerner det fort som faen!

 

Jeg regner med du nekter sminke om du skal i TV-studio også, det er så fint med folk med bastante meninger.

TV og FILM sminke er et nødvendig onde. samme for teater. Det henger sammen med lys/kontraster o.l. Så intill en klarer å få tv-bilder til å bli som å sitte i sin egen stue å snakke med noen, så må vi nok dessverre akseptere sminke der. Men pokker heller, en fjerner det fort som faen!

Lenke til kommentar

Ser for meg brutal_mann som noe alà dette:

 

VIKING.jpg

Hadde nok passa godt i vikingtiden :p

 

Men du har mange gode poeng, brutal_mann.

Hva synes du om hårvoks og slikt? Jeg bare lurer, jeg synes dine meninger er interessange og du gir meg synspunkter jeg ikke har tenkt over.

 

Beklager om du har svart på noe lignende tidligere i denne tråden, jeg må nok ha oversett det.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...