Gå til innhold

Over 2 millioner ps3 shipped


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Det betyr at HVIS PS3 eller Wii selger litt bedre enn x360 så kan 360 vinne fordet.

7736785[/snapback]

Kva legg du i å "vinne" i dette tilfellet?

 

Kay

7736861[/snapback]

 

 

Jeg personlig ønsker ikke at noen skal "vinne" eller danke ut de andre konsollene. Det er ikke tvil om at det er rom for alle tre i markedet. Hva tror dere skjer dersom den ene konsollen danker ut de andre så kraftig at de må legge inn årene? Tror dere vi vil få billigere konsoller, spill og utstyr da? Eller bedre spill?

 

Nei, konkurranse er sunt. Da vil vi få flere innovative og bra produkter. Vi kan jo fremdeles velge til slutt hva vi vil kjøpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det betyr at HVIS PS3 eller Wii selger litt bedre enn x360 så kan 360 vinne fordet.

7736785[/snapback]

Kva legg du i å "vinne" i dette tilfellet?

 

Kay

7736861[/snapback]

 

Det jeg mener er å tjene så mye penger som mulig.

Selg en million konsoller med tap + at ingen kjøper spillene heller så skal de i tillegg sette ned prisen på konsollen! Hvordan vil det gå? Dette gjelder bare PS3. skulle ha strøket wii i min beregning. sorry

Endret av teekej
Lenke til kommentar
Det jeg mener er å tjene så mye penger som mulig.

Selg en million konsoller med tap + at ingen kjøper spillene heller så skal de i tillegg sette ned prisen på konsollen! Hvordan vil det gå? Dette gjelder bare PS3. skulle ha strøket wii i min beregning. sorry

7737730[/snapback]

Jeg har hørt mange si at Microsoft nå tjener per solgte konsoll, noe de absolutt ikke gjorde da de lanserte 360, men aldri sett noen link om det. Er det noen som har en bekreftelse på Microsoft har begynt å tjene penger på salg av selve Xbox360?

Lenke til kommentar

De trenger å få ut flere spill til konsollen som lokker kundene

Hjelper lite med nyheter som dette her da

 

Rumor: Warhawk canned, to become PS3 download

 

Rumor Reporter has confirmed that Incognito's Warhawk is the subject of the site's ominous story posted early this morning. An anonymous source working on the title has allegedly told Rumor Reporter that development has "stalled completely." Supposed "infighting and lack of clear direction" have led to a swelling budget; in turn, prompting layoffs and employee migration.

 

SCEA has apparently brought in a new director who may be considering a significant change of direction for Warhawk. What was once a high profile title (the first to utilize functioning Sixaxis motion control), may now become a simple downloadable game. Rumor Reporter suggests that Warhawk's four complete missions could be destined for PlayStation Store. Another Gran Turismo HD? Perhaps. But, for now, this is strictly rumor.

 

We did contact Sony for a statement. Here's the predictable reply: "We haven't made any official announcements regarding Warhawk since last year. At this time, we have nothing new to report regarding this title."

Link

 

Er bare rykter, men om det skulle vise seg å stemme så er det synd for PS3 kundene

Endret av Andrex76
Lenke til kommentar

Dette er ikke noe å tenke på en gang. Selvfølgelig er dette bare rykter.

 

@ Andrex76: De linkene jeg postet lengre opp var ment som en motvekt til de forumpostene du viste til ;) Ser ut som om at ps3 selger allikevel :ohmy:

 

Hadde nå enda bare mars kommet raskere ;)

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Nå må du ikke bli så bekymret for sony, andrex76. Fint at du linker til en forumpost på teamxbox som bevis på hvor mange ps3'er som er rundt omkring i butikkene. Ikke det at jeg tviler på at det finnes masse ps3'er i USA som ikke er solgt.

7734211[/snapback]

 

Var bare et eksempel. Men det er faktisk ikke noe problem å finne en PS3 i butikkene i USA. Det er flere som har påpekt at PS3 hoper seg opp i butikkene i USA

7734219[/snapback]

jeg har en liten tanke.....å så?

Lenke til kommentar

De Warhawk ryktene høres lite trolig ut men. Warhawk ble skapt pga av den store fanbasen som ønsket å se det spillet igjen. Det var blant lanseringspillene til Playstation 1 da det først kom. Var sinnsykt artig å spille, så det er en god del som gleder seg til å se det igjen.

Lenke til kommentar
Poenget er at med blu-ray og de store mulighetene vil PS3-salget sannsynligvis holde seg mer stabilt å noen år fremover. Hvertfall sammnlignet med Wii som enda ikke kan spille av DVD-filmer.

7738342[/snapback]

Hvorfor ville du betalt noen hundrelapper ekstra for å kunne spille DVD-filmer på Wii? Har du ikke DVD-spiller?

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det koste noen hundrelapper å spille av dvd på wii? Tror det ligger for det meste i softwaren da den allerede har en dvd rom og hardwaren er sikkert god nok til å spille av en dvd film.

7738552[/snapback]

DVDavspillingslisens. Det koster penger for Nintendo å få lov til å la Wii spille DVDer. All softwaren er der, lisensen er det eneste som mangler. Selv hadde jeg foretrukket at de gjorde som med Xbox1 og solgte lisensen separat(Men kanskje uten fjernkontrollen).

Lenke til kommentar

Ser at der en del diskusjon her hvorvidt det er mange PS3-konsoller i hyllene som ikke er solgt. Fetteren min bor i USA et år, og han kan melde om at det er flust av konsoller som såtr i hyllene. Butikkene reklamerer veldig for dem, med store skilt om at de har "PS3 in stock". Men de selger ikke ut. Mange av vennene hans på skolen der hadde tenkt til å kjøpe konsollen, men har rett og slett ikke råd.

 

Wii, derimot er faktisk blitt veldig populær i forhold, og det er forhåndsbestillinger og køer ved hver leveranse.. faktisk er også Xbox 360 utsolgt i mange butikker! En annen ting han legger merke til er at det er gigantiske "Play Beyond"-reklamer eller hva det nå heter ved mange av de store motorveiene. Han bor forresten like utenfor New York om det er relevant. :p

 

Jeg tror at de mer mainstream spillerne ikke ser stor nok grunn til å ta seg råd til en PS3. Det er liksom geekene som har PS3 og de mer mainstream som kjøper Xbox 360 og Wii der borte...

Endret av Aylars
Lenke til kommentar
Men da man får dvd spillere på rimi i dag til 199-299 kr så tviler jeg på at denne lisensen koster noen hundre lapper. Så tror nok Nintendo kunne ha lagt dette til uten at konsollen ble dyrere. Men de valgte å ikke gjøre det.

7738836[/snapback]

 

 

Det er nok ikke det som er grunnen. Jeg vil tro at det er stor sannsynlighet for at den ikke har hardware til å spille av mpeg2.

 

 

Lunta er tent........ Løpe og gjemme seg og holde for ørene.. :D

 

EDIT: Nei jeg tuller selvsagt.

 

Men var det ikke slik på PS2 at man hadde en egen chip for mpeg2 dekoding?

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Jeg for min del bruker ikke DVD avspilingen på PS2 om jeg kan unngå det for den suger jetmotor utav fandenn, foretrekker mye heller en separat DVD avspilller, som viser mye bedre bilder.

 

Du kan nå bruke Wiien som mediacenter i dag, så ser liksom ikke problemet med at den i fremtiden kanskje får en DVD channel. Ikke at jeg bryr meg eller kommer til å bruke den så mye, men i nøden spiste fanden fluer sies det ;)

Lenke til kommentar
Ser at der en del diskusjon her hvorvidt det er mange PS3-konsoller i hyllene som ikke er solgt. Fetteren min bor i USA et år, og han kan melde om at det er flust av konsoller som såtr i hyllene. Butikkene reklamerer veldig for dem, med store skilt om at de har "PS3 in stock". Men de selger ikke ut. Mange av vennene hans på skolen der hadde tenkt til å kjøpe konsollen, men har rett og slett ikke råd.

 

Wii, derimot er faktisk blitt veldig populær  i forhold, og det er forhåndsbestillinger og køer ved hver leveranse.. faktisk er også Xbox 360 utsolgt i mange butikker! En annen ting han legger merke til er at det er gigantiske "Play Beyond"-reklamer eller hva det nå heter ved mange av de store motorveiene. Han bor forresten like utenfor New York om det er relevant. :p

 

Jeg tror at de mer mainstream spillerne ikke ser stor nok grunn til å ta seg råd til en PS3. Det er liksom geekene som har PS3 og de mer mainstream som kjøper Xbox 360 og Wii der borte...

7738864[/snapback]

 

Poster disse igjen for din del Aylars, da det ikke virker som om du så dem. Her har du lager status i ett titalls butikker. Noe som er mer representativt enn fetteren din's observasjoner. Hvor mange butikker klarer han å følge med på? De får også ukentlige forsyninger, så hvordan vet han at det ikke er nye konsoller som er kommet inn? Er han hver dag å sjekker ;) Neida. Tuller bare med deg! Fetteren din er sikkert kul han!

Men uansett så må Sony få ut spill, og de kommer i februar og mars, og da vil de nok selge mye mer konsoller.

 

ps3preorders.com

Ps3 Tracker

Ps3 tracker, Canada

Ps3 Finder

Ps3 stock tracker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...