Gå til innhold

Over 2 millioner ps3 shipped


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror personlig at vi i europa vil få maskinen til redusert pris.

PS3 kommer nok til å bli veldig bra, men de skal slite å selge maskinen til den prisen de tar når xbox360 er så bra som den er.

 

jeg har selv en PS3 og jeg synes ikke grafikken er noe bedre enn på xbox360.

Jeg har testa Resistance, Motorstorm og Genji.

 

Online løsningen til ps3 er bedragelig dårlig iforhold til 360, og den er dobbelt så dyr.

 

However, jeg liker som regel mest ps2 titler, derav måtte jeg få meg en ps3.

Jeg driter i hvem som vinner osv, jeg kjøper de maskinene jeg vil ha uansett.

 

Men jeg tror USA ser det samme som vi ser, at alternativet er billigere .

Ja, man får med blueray spiller men den bruker jeg ikke (enda).

 

Tror PS3 kan bli bra med litt dashupdates (kommer en stor update i mars ved europalansering) så er ikke sikkert dere vil oppleve online opplegget like dårlig som meg.

 

jeg tror ps3 kommer til å dumpe i pris for å virkelig ta opp kampen, og da kan vi se fart på sakene.

 

Det er mine 2 cents.

 

Kan forsåvidt nevne at jeg synes ikke 360 var noe særlig ved launch heller, det tok boksen nesten 1 år får jeg startet å spille på den.

 

Samme skjer nok med ps3 for meg, tiltross for at jeg koser meg med RESISTANCE i øyeblikket :)

 

Jeg synes 360 har overasskende trukket det lengste strået, og jeg koser meg med de gode spillene som finnes på hver eneste konsoll :)

7734610[/snapback]

 

PS3 er jo gratis online?

Lenke til kommentar

Sier vel seg selv at de kan ikke ta pris lavere enn innkjøps prisen, og om innkjøpsprisen ligger rundt 4200 uten moms så sier det seg selv at prisen blir å ligge på 5000 kr.

 

Det er her jeg tror Sony blir å slite med salget, den høye prisen. Og med tanke på at prisen er så høy fordi produksjonskostnadene er så høy (og ikke som med Wii at griske butikker overpriset konsollen), tviler jeg på noe form for redusering i prisen.

Lenke til kommentar

De kan ta en pris lavere enn innkjøpsprisen, for så å tjene opp tapet ved mye salg av spill og tilbehør senere.

 

Men vi kan vel kanskje ikke vente supertilbud ved lansering av PS3 når den blir lansert i mars. Hadde vel vært gunstigere før jul. Joda, mars er da folk begynner å komme seg etter jula, men likevel er det nok bedre med en lansering på høsten eller før jul.

Lenke til kommentar

Med den prisen på PS3 tror jeg ikke noen selgere vil legge seg noe særlig mye under innkjøpspris og håpe på større salg av tilbehør, siden PS3 ikke har så mye ved lansering samt den har heller ikke det store utvalget av titler heller, så jeg tror det blir en standard pris ved lansering.

 

Men vi får se, Mars er vel egentlig en ugunstig tid å legge til salg for da har folk akkurat kommet seg etter jula og begynner å tenke på ferien i juni/juli. Er i alle fall slik jeg tenker, akkurat kommet meg etter jul, så skal jeg spare til ferie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...