Gå til innhold

Vil USA angripe Iran?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er vel ikke så ulikt hva Saddam Hussein sa før en eventuell amerikansk invasjon, og det var ikke mange dagene USA brukte på å rulle over den irakiske hæren. Så jeg tror nok han bør være bekymret.

 

det høres ut som om at du synest det er tøfft slik usa driver? hvorfor det?

7801248[/snapback]

 

Tøft? Det er bra at noen i det heletatt tar ansvar for å fjerne forferdelige diktatorer som Saddam.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dette er vel ikke så ulikt hva Saddam Hussein sa før en eventuell amerikansk invasjon, og det var ikke mange dagene USA brukte på å rulle over den irakiske hæren. Så jeg tror nok han bør være bekymret.

7800775[/snapback]

 

Hvilken hær?:dontgetit:

 

Hvis du tenker på den første invasjonen så stemmer det at Irak hadde en hær, som ble nedkjempet først med fler uker teppebombing, deretter kavaleri.

 

Denne siste gangen var det vel ingen fungerende hær og rulle over, hvis du ikke tenker på han enslige gamle bonden som hadde skutt ned en Blackhawk med sin lille muskedunder ... :p

Lenke til kommentar
Dette er vel ikke så ulikt hva Saddam Hussein sa før en eventuell amerikansk invasjon, og det var ikke mange dagene USA brukte på å rulle over den irakiske hæren. Så jeg tror nok han bør være bekymret.

 

det høres ut som om at du synest det er tøfft slik usa driver? hvorfor det?

7801248[/snapback]

 

Tøft? Det er bra at noen i det heletatt tar ansvar for å fjerne forferdelige diktatorer som Saddam.

7801775[/snapback]

 

Ja, hadde bare alle vært like uselviske og oppofrende som amerikanerne hadde dette vært en langt bedre verden... Skeptisk

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvilken hær?:dontgetit:

7801915[/snapback]

Den irakiske. Både første og andre gang.

7802896[/snapback]

 

Hvor og når var det trefninger mellom den amerikanske og den Irakiske hæren andre gangen? Da tenker jeg på et visst omfang, ikke sporadisk beskytning.

 

Hvis du har dokumentasjon så kan du gjerne henvise til den.

Lenke til kommentar
Dette er vel ikke så ulikt hva Saddam Hussein sa før en eventuell amerikansk invasjon, og det var ikke mange dagene USA brukte på å rulle over den irakiske hæren. Så jeg tror nok han bør være bekymret.

USA har ikke engang politisk vilje til å sende noen få tusen mann til for å rydde opp i lutfattige Afganistan, det klart største terrorredet i verden (selv om Irak ser ut til å komme til å overta den rollen). Hvor skal de ta ressursene til å invadere et av de sterkeste landende i Midtøsten fra? Pga. USAs ufattelige idioti kommer terror til å blomstre i tiden framover, og alle som hater vesten kan gjøre akkurat som de vil.

Endret av HeltNils
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Så detaljert husker jeg ikke hendelsesforløpet. Du finner sikkert det du lurer på via Google. Hva prøver du å si?

7804048[/snapback]

 

Jeg prøver og si at din opplysning forbauser meg, fordi jeg trodde jeg holdt meg over gjennomsnittet oppdatert på slike viktige hendinger. Hvis det likevel har gått meg hus forbi godtar jeg det. Den som fremsetter påstander har ansvaret for å dokumentere disse. Det holder ikke med å henvise til søkemotorer. Din påstand henger derfor fremdeles ikke på greip.

:)

Lenke til kommentar
OT: Til dere som etterspør dokumentasjon for alt....Nei, dokumenasjon er ikke alfa omega i en diskusjon. Hvis du bestrider noe eller er uenig, argumenter i mot, ikke gnål etter all mulig fagpissdokumentasjon. Dette er et diskusjonsforum. Ikke et dokumentasjonsutvekslingsforum.

7806267[/snapback]

 

Selvsagt må man dokumentere påstandene sine, hvis ikke har de ingen verdi. Jeg kan komme med all verdens påstander og mest sannsynlig argumentere særs godt for disse, men det er kun retoriske krumspring, uten dokumentasjon har det liten verdi.

 

Hvis du ikke liker dokumentasjonskrav og det at man krever at du underbygger dine påstander må du bare finne deg en annen hobby.

Lenke til kommentar
OT: Til dere som etterspør dokumentasjon for alt....Nei, dokumenasjon er ikke alfa omega i en diskusjon. Hvis du bestrider noe eller er uenig, argumenter i mot, ikke gnål etter all mulig fagpissdokumentasjon. Dette er et diskusjonsforum. Ikke et dokumentasjonsutvekslingsforum.

7806267[/snapback]

 

Selvsagt må man dokumentere påstandene sine, hvis ikke har de ingen verdi. Jeg kan komme med all verdens påstander og mest sannsynlig argumentere særs godt for disse, men det er kun retoriske krumspring, uten dokumentasjon har det liten verdi.

 

Hvis du ikke liker dokumentasjonskrav og det at man krever at du underbygger dine påstander må du bare finne deg en annen hobby.

7806327[/snapback]

Her er mye av vitsen og nettopp være subjektiv. Hva verdi har det at du presenterer andres åndsverk/dokumentasjon hele tiden? Hva er det som gir andres dokumentasjon mer kredibilitet? Dine meninger bør baseres på summen av dine inntrykk fra alle kilder.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
OT: Til dere som etterspør dokumentasjon for alt....Nei, dokumenasjon er ikke alfa omega i en diskusjon. Hvis du bestrider noe eller er uenig, argumenter i mot, ikke gnål etter all mulig fagpissdokumentasjon. Dette er et diskusjonsforum. Ikke et dokumentasjonsutvekslingsforum.

7806267[/snapback]

 

Hestepiss :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...