Masterstudent Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Hei Jeg skriver masteroppgave i Medievitenskap (UiO) om forumbrukere og forumbruk. I denne anledning gjennomfører jeg en nettbasert survey. Surveyen kan du ta ved å klikke på den vedlagte linken. Tidsbruken er beregnet til ca tre minutter og din medvirkning vil være til stor hjelp for å få en bedre forståelse for hva vi som interesserte konsumenter egentlig bruker disse forum til, og hvorfor. Undersøkelsen er anonym og kun til bruk i min oppgave. Ville satt stor pris på om dere på diskusjon.no sin avdeling for "Mobil og PDA” blir med på å ta forståelsen for diskusjonsforum opp på et høyere plan! Følg linken: Survey om forumbruk og forumbrukere Når du gjennomført undersøkelsen ville jeg satt stor pris på om du skrev for eksempel ”deltatt”, ”gjennomført” eller noe annet som svar på dette innlegg. På den måten forsvinner ikke tråden så fort i mengden. Tusen takk på forhånd! Nils Boström Masterstudent Institutt for Medier og Kommunikasjon UiO Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 det var det, virka som greie spørsmål. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Då hadde du allefall fått eit svar til datagrunnlaget for oppgåva di. mvh JanEirik Som tok oppgåva si i etasjen under der medier og kommunikasjon sitter (viss dere ikkje har flytta isdan 2005) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Da har jeg skrevet inn Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Deltatt. Kanskje denne tråden hører bedre hjemme et annet sted på forumet? Den har jo ingenting med mobiler å gjøre, og ville sikkert fått flere besøkende på et mer passende sted. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Når jeg hadde eksamensoppgave, trengte jeg stor deltagelse på spørreundersøkelsen jeg hadde laget. Fant de topp 20 mest aktive på forumet og spurte om de ønsket å bidra med ei lenke til undersøkelsen i signaturen. De mest aktive brukerene har titalls tusen innlegg og til en grad stor respekt. Da deltar ofte flere når en profilert bruker søker deltagelse samt lenker til undersøkelsen blir fort spredt til 100k poster. Lykke til! Edit: Siden samtlige i forumet var behjelpelig med min undersøkelse, har jeg gitt deg en signaturlinje med lenke til undersøkelsen din Endret 10. januar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Så utrolig snillt av deg! Og av dere andre som allerede har svart også! Nils Når jeg hadde eksamensoppgave, trengte jeg stor deltagelse på spørreundersøkelsen jeg hadde laget. Fant de topp 20 mest aktive på forumet og spurte om de ønsket å bidra med ei lenke til undersøkelsen i signaturen. De mest aktive brukerene har titalls tusen innlegg og til en grad stor respekt. Da deltar ofte flere når en profilert bruker søker deltagelse samt lenker til undersøkelsen blir fort spredt til 100k poster. Lykke til! Edit: Siden samtlige i forumet var behjelpelig med min undersøkelse, har jeg gitt deg en signaturlinje med lenke til undersøkelsen din 7689386[/snapback] Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Done! (14141414) Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Som masterstudent skal jeg skrive oppgave neste semester. Du er inne på noe av det jeg kunne tenkt meg å skrevet om. Hyggelig å kunne bidra. Lykke til Lenke til kommentar
taulen Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Bidratt med mine svar =) Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Bare hyggelig å hjelpe. Håper oppgaven blir bra Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Som masterstudent skal jeg skrive oppgave neste semester. Du er inne på noe av det jeg kunne tenkt meg å skrevet om. Hyggelig å kunne bidra. Lykke til 7689802[/snapback] Bare å ta kontakt med meg så skal jeg sikkert kunne hjelpe deg hvis du trenger noen innspill! Stort takk for alle svar så langt! Keep em coming! Nils Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 da har faktisk jeg og kjørt igjennom den Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Deltatt og gjennomført. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Deltatt, lykke til med oppgaven:) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Da var jeg ferdig med "papirarbeide" Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Done! 141414141 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Da var det gjort. En liten kommentar: 10-20 år er et ganske stort aldersspenn. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Deltatt og gjennomført. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Da har jeg også svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå