Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke legg for mye vekt på BDI da.

9142873[/snapback]

Du har vel rett i det, men psykologisk så er det iallfall viktig for oss som har aksjer i GOGL. ;)

 

Er det forresten noen som vet noe om selskapet Scana Industrier? Har jo steget ganske krafitig i år og fikk akkurat en storkontrakt for ikke så lenge siden. Kan det være et smart kjøp?

Lenke til kommentar
Ikke legg for mye vekt på BDI da.

9142873[/snapback]

Nei, det er jo trossalt ikke det som styrer hva selskapene tjener. :dontgetit:

 

BDI er opp, dagen er flott. Bryr meg pent lite om at Golden Ocean synker idag eller imorra. Det er til høsten det skal bli morro, meget morro.

 

Få opp oljeprisen så alt bra for krakknissene og nettløkene!

Lenke til kommentar

Har spillt en del aksjespillet og har aksje fra før.. Vet at funcom snart skal komme med ett nytt spill (Age of Conan) i oktober. Blir det en suksess vill nok kursen gå opp. Funcom var og ambefalt på hegnar.no for en stund siden. Siden mmo markede er i sterk vekst.

Lenke til kommentar

Hva kommer til å skje videre nå? Mange sier at dette bare er en korreksjon, og at oppgangen kommer til å fortsette på lang sikt, men så er det også en god del som påstår at oppgangstiden er over og snakker om langvarige nedganger. Hva skal vi egentlig tro på?

 

Jeg har hatt aksjer i bare en måneds tid og har ikke fulgt med hva analytikere og meglere har spådd tidligere, så når de begynner å rope om langvarige nedgangstider, blir jeg skremt. Hva skjedde under tidligere korreksjoner? Var det like mange dommedagsprofeter da også?

 

HER er det noen som sier at dette ligner på korreksjonen i 1998, men dette sier meg egentlig ingenting. Finnes det noe sted der jeg kan se grafer for hovedindeksen på Oslo børs helt tilbake til 1998?

Endret av Splitter P. Inegal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...